kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 November

Heey ! :D

Efter lite sömn så var det dags att kliva upp ur sängen igen, och åka till jobbet, lite pirrig i magen då men det gick bra :)
Alla var så trevliga och kläderna vi fick var jätte sköna att jobba i :)
Hela dagen gick hur bra som helst, :) Boka möte med ny chefen och sådär. :)

När klockan väl vart 14, och jag fick sluta, så var det bara att fortsätta ner en våning och ta fram städvagnen och börja städa lite :)
Och det gick ju bra det med, för det har jag ju gjort förr :D

Men det vart ju en lång dag, så det var skönt att få åka hem kl.17. :)
Åkte hem, hoppade in i duschen, klädde på mig. Sen skulle jag följa med Kalle till Sthlm, för han skulle hämta sig lastbil, och ville ha sällskap så jag följde med :)

Och det var ju en underhållande resa, skratta gjorde jag iaf. :P
Haha !


När vi väl kom till Gimo så åkte vi hem till Kalle och glodde på film och så..

Ännu en sömnlös natt..


Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback