kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

18 & 19 November

Heeeysaan ! :D

Yees, blir två dagars idag, orkade inte skriva blogg igår, var lite trött i ögat då :P


18 November;

Yees, upp och jobba igen då :P Klockan ringde i vanlig ordning 5.30, upp göra sig iordning och åka till jobbet, hade tråkigt ont i armen på morgonen med :(

Kom till jobbet, drack lite kaffe och satte igång arbetet :D
Gick på golvet till kl.11 sen ner på en liten rast och sen ner och fortsatte i köket över lunch :)
Gick av köket 15.30, och efter det förtsätta med städet :) Det vart en lång dag idag :)

Men dagen gick så mkt lättare när jag fick smsa med Fin :)
Vart liksom lite glad varje gång jag fick ett sms :) Och log lite fånigt för mig själv :P
Haha, men ja visst :)

Men det var ju skönt att äntligen på komma hem :) Men var väldigt trött dock.
Satt en sväng vid datorn, och sen kollade jag på film, och smsade lite med Fin :)
Sen var det dags att sova, sov morgon imorn :)

Sen jobba mellan 12 och 21 :D


Goodbye, and Goodnight !




19 November;

Jo som sagt, sovmorgon idag :) Behövde inte gå upp förns kl.10 :)
Hade tänkt duscha, men hann liksom inte med det, så då tänkte jag att jag kunde ju göra det när jag kommer hem senare. :)
Bäddade iaf rent i sängen :) Så det skulle bli skönt att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng :)

Sen närmade sig klockan 11 och det var dags att rulla mot jobbet :)
Ringde Kate påväg till jobbet, och vi pratade om morgondagen, och allt sånt :)
Har blive bestämt nu att vi ska va hemma hos Janna istället för att gå ut och äta, så beställer vi hem mat och sådär :)
Och det var ju bra :D

Kom till jobbet, satte igång moppmaskinen och så gick jag runt och tömde lite sopor och sådär, och satte igång med städet :)
När jag var klar med städet så gick jag upp på avdelningen och fortsatte jobba :D
Och jobbade till kl.21. :)

Smsade mkt med Fin idag med :D Och det gjorde ju dagen så mkt bättre :)

Träffade Linda en sväng när jag slutade, hon kom och jobbade natt :)

Sen åkte jag hem, ringde Kalle när jag rullade in i Gimo, men han låg och sov så han var tråkig :P

Så fortsatte hem, och smsandet fortsatte med Fin :D
Men nu vart det tyst i telefonen för han skulle sova, sa godnatt och så innan jag hoppade in i duschen.
Och nu har jag precis komme ur duschen. Ska ta och lägga mig i sängen jag med snart :) Kolla på någon film.
Sen sova lite, upp relativt tidigt imorn, ska va på jobbet kl.10 :)
Sen fika lite med en kollega :) Och sen hem och göra mig iordning och åka till uppsala, ska höra med Kate om vi ska åka in tillsammans hon och jag, :)

Nej nu, ska jag ta och fläta håret och slå igång en film och bädda ner mig :)


Goodbye, and Goodnight ! :D




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback