kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17 November

Heey ! :D


Yees, jobb idag med :P Ovanligt va ? :)
Klockan ringde som vanligt 5.30 imorse, och då vare ju bara att gå upp, dra på leendet, och klä på sig lite kläder, göra sig iordning och åka till jobbet, rätt skönt när det inte är så kallt ute på nätterna, då slipper man ju skrapa rutor iaf :D
Kom till jobbet, tog mitt kaffe, drack det och satte sen igång med arbetet ! :D
Och allt gick bra, och smidigt, :)

Fått spruta med, mot grissjukan :P haha ! Den gjorde inte ont, stack till lite bara, och kände inte så mkt mer efter :P

Jobbade på som vanligt, och så städet när jag gått av golvet :)

Efter jobbet så åkte jag hem till Natta och Tobbe :)  Vart bjuden på mat och så pratade vi och så umgicks vi lite :)
Alltid lika trevligt :)

Åkte hem efter ett tag, hade börjat fått ont i armen, så det vart hem på engång, och slog igång datorn och kollade allt jag missat :)
Face, bdb, och msn :) Mkt skoj !

Men ont i ryggen som satan, och armen hjälpte ju inte :P

Pratade med en söt en på face och msn :) haha ! :) smsa lite med :)

Alltid trevligt, :)

Men nu ska jag ta och byta om till pyjamas, tvätta bort smink, borsta tänderna och lägga mig i sängen och kika på film istället, och somna förhoppningsvis :)
Smsa lite till kanske :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback