kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

16 November

Heey ! :D


Yes, jobb idag med, ovanligt ? Nej inte direkt, men hade iaf sovmorgon imorse, började ju inte jobba förns 8.30 :D
Och allt gick bra, va i köket, gick intro :) Sen upp på avd. och sen städa :D
Men allt gick bra trots allt hoppande och va jätte trött och slut i kroppen när allt var klart, och hade nå sjukt ont i ryggen.

Efter jobbet så åkte jag ut till Kölinge, hälsa på mamma, och så skulle jag hämta lite grejer som jag skulle ha, dels besiktningspappret, så jag kunde boka om tiden och få en tid i Easthammer istället :)
Men nej då har gubben tagit med sig pappret och ska ringa själv och boka om tiden och ändå så sa han åt mig att göra det, haha ! Ja han är rolig han, men de andra grejerna hämtade jag iaf, sen gick jag över till grannen :D
Thomp var i boden och förde oväsen om sig, så gick och prata lite med honom, :)
Rökte och sådär :D Efter ett tag kom Feffe förbi. Vi snacka lite till, och sen gick vi in till Carro och Maya, och jag klippte lugg på Maya, den vart lite kort, men nu slipper hon iaf ha luggen ner i ögonen :)
Bildbevis ;



Sen så sa jag åt Carro och Maya att va ltie gulliga och mysiga, så knäppte jag lite kort :D
Bildbevis;





När Maya hade lagt sig, så gick vi ut och drack kaffe och rökte, sen åkte jag hemåt, smsade med Linda på vägen hem, och så åkte jag å handla lite åt henne, och så åkte jag hem till henne och rökte och lämnade det jag hade handlat.
Sen hem, och försökte sträcka ut ryggen, men det gick inge bra alls :(
Så nu har jag nästan ännu ondare i ryggen. :(
Massage, ja tack !

Gjorde lite mat när jag kom hem, för nudlar räknas väl som mat ? :D Gott var det iaf, och så har jag nyligen kollat på svenska Paradise Hotel, hmm, lite delade meningar om det, men tror nog att jag tyckte om den danska versionen bättre :D
Och nu sitter jag och retas med Kalle, haha ! Han vill gå och lägga sig men jag säger nej, och dum som han är så lyssnar han på mig :P Haha !
Kul att retas och sådär med honom, för ja, han går på't och lyssnar på mig :P

Haha !

Nej nu skulle han tydligen lägga sig iaf, och skita i vad jag sa, haha smaaaaart kille ! :P
Nej men jag ska väl ta och lägga mig jag med, så jag kommer upp imorn :)


Goodbye
, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback