kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

14 & 15 November

Heey !

Orkade inte skriva bloggen igår, var nå otroligt trött :P
Men ska skriva nu iastället :)


14 November;


Yees, jobba idag igen, klockan ringde, alldeles för tidigt, men iaf 5.30. Snoozade en sväng sen upp och gjorde mig iordning, vart inte mkt sömn i natt heller, fattar inte.
Men iaf, dödstrött åkte jag till jobbet, kom fram, fick höra att man såg död ut, och hoppade på kaffet :P haha !
Sen vart det dags för jobb, jobbade flititgt även fast jag var trött :P
Och dagen gick väl lagom sådär fort, skönt att få sluta kl.15, och slippa gå ner en våning och dra fram städvagnen för en gångsskull :P haha !
Så åkte hem, skulle ha åkt till Tobbe och hjälpt honom å sy på en knapp eller va det va, men vart inte så iaf.
Så åkte hem istället, försökte ringa Veronica på vägen hem, men hon svarade inte. :P

Ringde Kalle me, han svarade så jag åkte förbi där en sväng och satt :)
Vi hade kul, skratta mkt och sådär :D  Haha !

Efter ett par timmar så åkte jag hem och duscha lite, och pratade med Linda, fick lite dåliga nyheter.
Fyyfaen, nääe, vet fortfarande inte vad jag ska säga. :(  Tänker på er, och finns här för er ! Det vet ni ! <3

Efter dusch och allt sånt så åkte jag tillbaka till Kalle igen, satt och snacka en sväng och sådär, började kolla på Ice Age 3 men jag vart hur trött som helst så jag åkte hem istället för att sitta där och va tråkig, :P
Kom hem, och tänkte skriva blogg, men orkade verkligen inte göra det :P
La mig i sängen och somna på en gång. :P


Goodbye and Goodnight !




15 November;

Yees, vaknade av att pappa ringde mig, typ vid 12. :P haha ! Jag var la lite trött dåra :P
Hårt efter min arbetsvecka :)  Men skönt att få sova ut :)
Pappa kom, vi drack kaffe och så bar vi upp mitt nya vitrinskåp, och så bar vi ner mitt gamla :)
Sen kollade vi skenan, men nej den gick ju inte att skruva upp, för det fanns inga fästen med,  så jag måste in till Ikea och köpa fästen till den innan vi kan få upp den :P
Efter en stund så åkte pappa hem, och jag började med att dammsuga lite och så torkade jag av skåpet, det var lite dammigt. Sen ställde jag in mina glas och allt sånt :) Och såg då att jag måste dra en eckerö eller nå sånt sen, och fylla upp barskåpet. :D
Men det får jag ta sen :)

Städade resten av lägenheten med tyckte att det var dags och tänkte att det var lika bra när jag ändå höll på :)
Så nu är det rent och fint här hemma iaf ett tag till :)

Efter det så pratade jag lite med Linda, men hon skulle in i duschen så vi kom fram till att hon skulle höra av sig senare. Och så pratade jag lite med Jonas med, han och familjen var ute i Almunge, och så kom vi fram till att dom skulle komma förbi här en sväng :)

Så jag kollade på tv en sväng, pratade med Natta med, och så.
Så kom dom, och jag fick hålla Mira direkt, men sen skulle hon få mat, så då tog Lee henne :)
Vi pratade en sväng och så fikade vi lite :) Och så fick jag hålla Mira igen, och hon var nöjd längre den här gången innan hon sa ifrån :)  Men det blir väl bättre med tiden :)
Vi hade trevligt iaf :D Och så ska ju jag komma ut till dom någongång med :) I sommar och sådär med :)

Efter dom hade åkte, så gjorde jag lite mat och åt, väntade fortfarande på samtal från Linda, men nej. :P
Efter maten så gick jag ut och rökte lite med Kalle och pratade lite :)

Och nu sitter jag här och skriver blogg, ska ta och lägga mig snart. :)
Lite trött, och så ska jag ju jobba imorn igen :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback