kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12 November

Heeysanheeyheey ! :P


Yees, klockan ringde som vanligt imorse. Upp och gjorde mig iordning och sen ut för att skrapa rutor och sånt, och så strula bilfaen, typiskt, ringde jobbet och berätta att jag kunde bli lite sen, men skulle komma iaf :)
Kom till jobbet vid kvart över, så det var ju inte så jätte sent iaf :)
Satte igång med arbetet på engång :) Och allt gick ju jätte bra :D
Lite trött bara, efter allt strul på morgonen. Men ändå :)
Hade thegriispass framför mig med, 7-16 :P haha ! Inte van med sånt :P
Men det gick ju bra det med :) Alltid kul, haha, alltid finns det något att skratta åt :D Roliga dom där :D

Efter jag gick av "golvet" så var det dags för städet, men jag har ju underbara arbetskamrater :) Som hjälper en så man inte behöver komma hem så sent, Taaaack ! :D<3

Så det var inte så mkt kvar när jag gick av för att ta städet, men det tog ju sin lilla tid det med, haha, fattar inte hur det kan bli så smutsigt över bara några timmar, vad gör man för att det ska bli så smutsigt :P haha !
Men rent vart det iaf, iaf ett tag:)

Jo, ringde ju husläkaren på rasten, men fick inte tag på min läkare just då, utan hon skulle ringa upp lite senare på eftermiddagen, så väntade ivrigt på det.
Efter mkt tjat från arbetskamrater så funderade jag på att vaccinera mig, så ville kolla med min läkare vad hon tyckte och sådär :) Och när hon väl ringde upp så kom vi fram till att jag skulle ta sprutan iaf :)
Ska dit på torsdag och ta den, men tyckte att det var dåligt att jag inte fick en tid för den, med tanke på att jag är i riskzon. Men men, får hoppas på att jag får den iaf. :)
Lite spruträdd är jag ju, iaf när det gäller sånna där saker. :P haha ! Men det ska nog gå bra :D
Får hoppas på att jag inte får alla jäkla reaktioner på skiten bara, så att jag blir sängliggandes iaf. =/
Får hoppas på det bästa :D

Efter jobbet så åkte jag hem till Gimo, pratade med pappsen i telefon med, han ska nog komma hit i helgen och sätta upp min sken i taket som jag har tjatat så mkt om här i bloggen, :P Ska fixa nya gardiner med :) Så blir mitt lilla hem bra sen :D
Och så får vi se när jag får de nya vitrinskåpet :)

Pratade en sväng med Linda med, skulle bara handla och sen åka till henne och dricka lite kaffe, och vart ju skrämd på affären med av Bernt, ( Bernt heter egentligen något annat) :P
Haha, jäkla människa :P


När jag var klar så åkte jag somsagt till Linda, drack lite kaffe, rökte lite och pratade lite :D

Sen var det dags att åka hem, lagade lite mat, diskade lite, och nu sitter jag här i soffan, ska ta och lägga mig i sängen nu och sova lite, får skäll av Bernt här :P haha !
Upp imorn och jobba, ska ringa Kate med, och se om det blir fika där då :)
Nej, gå och tvätta bort smink, röka och sen borsta tänderna kke :D



Countdown tills One Tree Hill Season 6 boxen kommer :D
Dagar kvar; 14







Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback