kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

11 November

Heey ! :D


Yees, klockan ringde i daglig ordning 5.30 imorse :P  Bara att gå upp då och se glad ut.
Klädde på mig först för att jag höll på att frysa ihjäl när jag steg upp ur sängen. :P
Sen gjorde jag mig iordning. Och sen vare bara att gå ut och skrapa rutor och åka till jobbet.
Kom till jobbet och då vare ju kaffet som var första prio :P
Sen flöt allt på som det skulle resten av dagen.
Var lite trött och slut i kroppen när det var dags för städet. ;) Men det gick :)

Smsade lite med Muppen under dagen, haha, alltid lika trevligt :)

Ringde till Östhammars hem med under min rast, och dom hade redan skickat ut folk som skulle fixa felet, för det var fler än jag som inte hade kommit in. :P Passade även på att säga till om mina element, och så ställde jag mig i kö på garage :D  Så får se :D

Men det var skönt att få åka hem när jag väl slutade :)
Ringde Linda när jag kom till Gimo, hon skulle komma och hälsa på och så skulle vi äta ihop, men hon var lite upptagen just då.
Så jag fick vänta på henne, men det gjorde inget, kikade lite på datorn och så. :)
Hade en lapp innanför dörren där det stod att han hade vare och kollat min element, och åtgärdat det, så får se om det blir varmare här hemma. :)

Efter ett tag kom Linda iaf, och vi ringde och beställde mat och åkte ner och hämtade det :D
Vart Kebab tallrik idag, haha, gott och det är ju inte varje dag man äter det :P
Men äckligt jäkla mätta vart vi iaf :P haha !

Kollade på film med, Sex in the city the movie :) haha, den är ju bra :P men kanske inte så lämpliga scener när man sitter och äter :P Haha !

Hon åkte för ett tag sen, och så ringde Kate samtidigt, :)
Pratade en sväng med henne, planerade lite saker, :D

Och nu sitter jag här, och ska nog ta och hoppa ner i sängen :D
Trött som ett as, och bara skönt om jag kunde somna nu, och få sova hela natten :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback