kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

10 November

Heey ! :D


Yes, fick ju lite sovmorgon imorse iaf, men somnade ganska tidigt, men vaknade flera gånger i natt, nu börjas det väl igen, sömnlösa nätter =/
Iaf, kom upp gjorde mig iordning och så åkte jag till jobbet.
Jobbade och det gick ju bra :) Var skönt att äntligen få åka hem, när jag slutade :)
Eller, ja åka ifrån jobbet :P
Åkte ut till Kölinge efter jobbet, till Thomp och Carro, och Mays såklart, hade pratat med Thomp under dagen, och jag skulle få ett lite mindre vitrinskåp av dom, passar bättre här hemma, :D Men glasdörrar och glas hyllor :D Och lampor ! :D Jätte fint :)
Kom ut dit, stod och prata med Thomp i boden ett tag, sen gick jag in till de andra två och mös lite :D
Sen bar jag och Carro över skåpet till mamma och pappa, och ställde de där sålänge, så att pappa kan köra hit det sen i helgen :D Oc byta :D

Efter lite fika och prat där, så åkte jag till Natta och Tobbe, fick ett balkong bord :) Eller som Tobbe skrev, ballong bord :P
Och så fikade vi och åt lite tårta, eftersom att Tobbe fyllde år igår :D
Kollade lite på tv, och pratade och så. Sen vare dags för mig att åka hem.
Kom hem, parkerade bilen utanför så att jag kunde bära upp sakerna jag hade i bilen.
Gick fram till porten och skulle låsa upp, men nej, det gick inte.
Kom inte in, tänkte vaaiihelvete !
Men efter många försök så kom jag inte in, så jag fick ringa jouren, men en granne kom och gick in så det gick bra iaf.
Men Östhammarshem lär få ett trevligt samtal från mig imorn :P

Iaf, när jag väl kom in och upp till mig så slog jag igång datorn, och så värmde jag på lite mat och åt, sen hoppade jag in i duschen.
Och nu sitter jag här, ögona går ikors och jag är trött, så nu ska jag nog ta och sova lite :)
Jobba imorn igen..


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback