kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 November

Heey !

Yees, lyckades väl somna efter mkt om och med i natt, nån timmes sömn iaf.
Klockan ringde, gick upp, klädde på mig, fixade mig och var startklar för att åka till jobbet.
Men det var lite för tidigt att åka redan då, så la mig en stund på soffan igen, ställde klockan ifall jag skulle somna.
Vilket jag lyckades göra, och försov mig en aning, men allt gick bra iaf.
Hade en heldag på jobbet framför mig, med bra arbetskamrater och huset fullt inför övergången till Förenade Care. :P

Men dagen flöt på ganska bra, och var inte så jätte farligt trött heller. Lite seg bara :P

Men det var skönt att få sluta och åka hem när jag väl hade jobbat klart :P
Kom iofs från jobbet lite senare än jag bruka, men det gjorde inget.

När jag väl kom hem, så gjord jag väl lite mat och kollade på film, sen var det dags för sängen, upp tidigt och jobba måndag morgon. :)
Nya ägare på bygget, så det skulle bli lite spännande att träffa de nya cheferna :)

Goodbye, and Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback