kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

9 Maj

Heey !


Jag saknar dig, så är det bara...






Idag sov jag ut, sov läänge imorse hur skönt som helst, men drömmer de där konstiga drömmarna igen, som jag drömde förr. =/
Och det är ett under att man kan sova länge nu för tiden. Men ja det är ju skönt det med :)

När jag hade vaknat gick jag upp, klädde på mig, fixade mig lite och åkte ut till Kölinge till mamma och pappa, skulle egentligen hämta min fälgar som pappa hade tvättat åt mig, awe, tack pappsen !:D
Jäätte fina var dom, och rena ! :D Nu saknas bara de nya däcken :D Som ska hämtas på måndag, förhoppningsvis. :)
Sen äre baraomläggning och framvagnsinställning kvar :D
Sen åker jag lagligt igen :D Woho !

Hälsade på Thomp en snabbis med, han körde lite med grävmaskin och fixade lite på tomten, så vi prata lite och sen gick jag till mamma och pappa igen, plocka fästingar på Smirre, och åkte sedan för att jobba :D
Skönt att jobba, och skönt när man jobbar med roliga personer :D
Det gick hur bra som helst :D

Efter jobbet ringde jag Natta, och hon stod i Alunda vi OK med Tobbe och pratade med E och några till, så svängde in där på vägen hem och pratade lite jag med.
Efter ett tag åkte vi hem till Natta och Tobbe och satt där och pratade lite och så :)
Sen åkte jag hem, skickade ett sms till E, men fick inget svar :(

Och nu ligger jag här i sängen och skriver blogg och pratar me Johnny på msn :)

Ska väl försöka sova snart, upp och städa imorn, och duscha lite, och boka ny tvät tid kanske :D

Hörs mer imorn ! :D



Goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback