kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

8 Maj

Heey !


Idag har det varit en riktig mys dag, åkte ut till Kölinge imorse och lekte lite med Carro och Maya :D
Vi åkte först ut till Lafsen och hade lite piknick :D  Mys på riktigt !
Lekte lite på stranden, kände på vattnet, BURR! , och gick lite på brygga, pratade och bara allmänt mös ! :D
Sen åkte vi hem till huset, Carro lagade lite lunch, korv med bröd, och sen drack vi lite efterlängtat kaffe :D

Pratade och så, sen gick vi ut en sväng, hälsade på grannarna där med, Johanna, David och hunden Asta :D
Efter lite prat där och bus med Asta så gick vi in igen och då vare dags för lilla Mays att duscha, så att hon var ren och fin till pappa Thomp kom hem, för då skulle Carro rulla in till stan och mysa med systern :D

Efter Maya's dusch så mös vi lite i soffan, och sen var det dags för mig att åka vidare till jobbet, jobbade 16-20 :)
Sa hej och pratade lite med mamma innan jag åkte, för hon var inte hemma när jag kom dit först, hon hade varit i stan :D
Men ska åka ut dit imorn efter jobbet med, lämna moppe nyckeln till pappa, och hämta min fälgar, som min käka pappa skulle tvätta åt mig, snäll han :D
För då får jag rena fina fälgar att sätta på bilen, då äre bara bilen som ska tvättas :D Men det är inte så svårt :D

Efter jobbet idag så stannade jag hos Erik och fikade lite, för han fyllde ju faktiskt år :D Hela 27 år ! :D
Vad va det du sa ? Bara 3 år kvar till 30 :P haha, stackare ! :D
Alla kommer vi dit en dag, och det är inte så farligt, man blir ju äldre så är det bara :D
Jag är där en dag jag med :D

Drack kaffe och fikade lite med sockerkaka :D sen kollade vi även på film, Walk The Line, fick äntligen kolla på den igen :D
E va inte hemma, så jag och Erik fick kolla själva, och fika själva med. Men det är kul att umgås med kompisar med !


Lite bilder från dagen;



Bild 1: Maya och Carro, dukar fram piknicken :D
Bild 2: Maya sitter på en stubbe som låg en bit ut i vattnet, och ser väldigt lycklig ut ! :D
Bild 3: Maya, lilla charmtrollet :D<3
Bild 4: Maya och Carro myser efter duschen :D
(Klicka på bilderna för att se dom större)


Tack för en underbar dag :D <3




Nu ska jag väl snart krypa ner i sängen, blir väl upp relativt tidigt imorn och bege sig ut till skogen igen :D



Goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback