kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

6 & 7 Maj

Heey !

Blir två dagars den här ggn med :D
Blir så när man jobbar natt :P



6 Maj:


Vart väckt på morgonen av chefen, frågade om jag kunde gå natten, och ja det kunde jag ju.
Bra sa hon, då får du fortsätta sova nu då :)

Och det gjorde jag, vaknade till lite då och då, men gick inte upp ur sängen förns vid 14 tiden.
Skönt, och utvilad var jag efter det :D
Lagade lite mat och tittade på tv, brände ut lite filmer.
Åt och kikade på en film, sen vare dags att röra sig mot jobbet, tankade innan jag åkte till jobbet.
Började 20.45 igår, och natten var bra, jag var ju utvilad, men började bli lite seg mot morgonen, men det gick bra iaf :D
Gick av 7.15 imorse och då längtade man lagom efter sängen, så det var race hem, eller ja, nästan, lagligt race, och hoppade i säng på en gång :D

Godnatt vare :D









7 Maj:

Vaknade till liv kl.17 idag igen, skönt att sova kan jag ju säga :D
Men jag var fortfarande seg och trött när jag vaknade men lika bra att gå upp då. Så kke jag kan komma i säng lite tidigare ikväll. :)
Ska ju ut till Kölinge imorn :D Umgås lite me Carro och Maya :D
Hälsa på mamma lite med.

Fick ett telefonsamtal vid 21 tiden med, dom ringde från PBZ, äääntligen, som jag har längtat efter mina däck :D
Och han bad om ursäkt för att de hade blivit förseningar, och att däcken skulle finnas på lagret på måndag :D
Så då ska jag äntligen få hämta ut min däck :D  Ska ställa in framvagnen med, och sen äre bara att åka ner till Ekenbergs i Alunda och lägga om däcken :D Och balansera :)
Sen så har jag äntligen mina nya sommardäck, :D
Och slipper åka olagligt. Puaah, hoppas jag slipper bli stoppad innan jag får på dom nya nu med :D

Annars idag har jag tagit det lugnt, duschat och så. Ligger i soffan nu och kollar på The Fast And The Furious (ettan), och dreglar över Vin Diesel :D <3
Ska väl kika klart på den, och sen krypa ner i sängen :D
Upp tidigt imorn :D



Goodnight ! :D




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback