kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

4 & 5 Maj

Heey !

Blir tvådagars blogg idag :)




4 Maj;

Tog det lugnt på förmiddagen, sen vare dags att hoppa in och jobba lite extra sådär :D
Det gick bra, :)
När jag gick av kl.16 så åkte jag hem, stannade på fika hos Linda, pratade lite, och sen hem, och Bellabuus kom över så lagade jag mat och vi åt lite, :)
Hon uppskattade iaf maten, tyckte att den var jätte god :) Bra det iaf !:D
Sen slingade jag håret på henne, satte på henne en sån där ful slingmössa men får med i förpackningen, och så drog jag upp massa slingor :)
När jag hade kommit en bit så ringde en från jobbet, och fråga om jag kunde komma in och fortsätta på natten, och ja det kunde jag ju, så jag gjorde klart me slingorna och så, och jag hade ju färgat håret jag med, och duschat, var ju inte beredd på att jobba :P
Och Bella vart jätte fin i håret tycker jag :D
(Men ja, de tyckte ju självklart inte hon.)
När det var klart, åkte jag till jobbet, och böt av ena nattaren som behövde åka hem.
Och det gick bra att jobba natt, :) vart trött på morgonkvisten bara men, vem blir inte det ? :P
Det var en lugn och bra natt, jobbade med en bra person med :D

När man äntligen fick åka hem, så var jag ju jääääätte trött, uscha !
Men hem kom jag iaf 8 på morgonen var jag hemma :P, fick hänga för en massa iför fönstret så att det vart lite mörkare i rummet, så att jag kunde somna :)


Hoppas allt gick bra i natt vännen, och att hon mår bra med och den lilla såklart :D





Bye bye !









5 Maj:

Idag sov jag jääätte länge, folk hade försökt ringa mig och skicka sms, men så trött som jag var så sov jag hur mycket som helst ! :D Vaknade till vad 17 tiden, och hur seg var jag inte då :P
Men ja, det behövdes, och ja, jag kommer kunna lägga mig sen och kunna sova :) Inga problem.

Åt lite mat när jag kom upp ur sängen, och sen gick jag och Bella ner till ICA för att köpa lite hårfärg till damen.
För damen kan ju inte vara nöjd med någonting, dumma unge, det vart visst jätte fint med slingorna, men hon tyckte att det vart för ljust, men det tyckte inte jag, för man ska ju ha lite ljusare nu till sommaren. :)
Alla förrutom jag har de, för jag har mörkt igen ja :P haha
Men fick höra att det vart fint i natt iaf, och Bella klippte ju med, men jag tyckte att de vart kort, och allt mitt hår försvann :P
Men hoppas det växer ut iaf :D

Hon köpte brun hårfärg, så fick slinga om lite, så att det vart lite mörkare, och ja, nu tyckte ju hon att det var för mörkt, självklart ! :P  Var nöjd någongång :P
Haha, mupp unge.

Och efter det så gick hon hem och sov, och jag satte mig för att kolla lite på tv, och knappra lite på datorn :D


Och får se om man slår igång en film sen eller något, annars så får man väl lägga sig i sängen och sova :P

Får se :)




Bye bye !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback