kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

3 Maj

Heey !

Idag hare väl vare full rulle, eller vad säger du Danne :P

Iaf, vaknade, alldeles för sent om jag får säga det själv, tar väl igen alla ggr man inte har kunna sova ordentligt nu, eller något. Vet inte men det känns som att någonting liksom har lättat för mig, jag vet inte, tårarna kommer inte lika ofta längre, men ja, man kke inte ska ta ut någonting iförskott nu. Allt kommer väl tillbaka, som det gjorde förra ggn jag trodde att allt var bra igen.
Men ja, allt sviker hela tiden, så jag har slutat med det där hoppet om att må bra igen, för det verkar inte som att jag kommer någon vart alls.
Men ja, jag försöker iaf, jag försöker vara stark, jag försöker ta mig upp, och jag försöker vara glad.
Men det är inte så lätt som man skulle kunna tro att det är, så fort jag drar på ett leende så känns det fel, för jag vet att det oftast är ett falsk leende och att det enda jag egentligen vill göra är att skrika rakt ut och släppa lös alla tårar som bränner bakom ögonlocken, men jag kan inte. För ni vet inte hur det egentligen ligger till, eller hur ?
För jag är så jäkla bra på att dölja det, som när folk frågar, hur jag mår.
Ja, hur mår jag, SKIT helt enkelt, men det kan man ju inte svara, för det får ju bara personen som frågade, att känna sig obekväm.
För ingen vet hur man ska svara på ett sådant uttal.
Men ja, jag kan ju inte ljuga hur länge som helst heller. För nej, jag mår inte bra !
Och nej, det blir inte bättre av att Han mer eller mindre har kommit tillbaka i mitt liv nu, jo visst jag har ju fått svar på vissa av mina många frågor angående honom nu, men inte helt det som jag allra helst ville ha svar på, VARFÖR ?
Och ja, det kändes bra att höra att han ångrar sig, och så, men ja vad kan man göra liksom ?
Och folk har frågat vad jag skulle göra om Han skulle komma tillbaka helt, och svaret har varit;
"Jag vet ärligt talat inte, jag vet inte alls vad jag skulle göra."
Och nej, det vet jag ju inte, för det gör fortfarande förbannat ont i mig !


Det sa jag med, till Honom. Och han vet att jag inte kan gå vidare, för jag klarar det inte, det gör för ont.
Och jag mår inte bra, jag kan inte bara. Det skulle bara bli fel, för att jag inte är redo.
"Du är inte det, :("
Nej, jag är inte det, jag kan inte rå för det. Men du betydde så oerhört mkt för mig, och jag älskade verkligen dig mer än allt, och det är klart att jag nådde botten efter allt du gjorde, som verkligen sårade mig.
Och då är det kanske inte så konstigt att jag inte klarar av att gå vidare med någon annan, eller ?


Skit samma, orkar inte..


Idag iaf. Träffade Bellabuus en sväng på förmiddagen, kollade min tvätt tid tills imorn, vet inte hur jag ska lösa det, jag vet att jag säkert klarar mig tills i helgen, och så. Men ja, får se hur jag gör.
Ska kolla det där innan jag beger mig till jobbet imorn iaf.

Efter det så åkte jag till Linda och Danne och fikade lite, vi lirade även lite GH :)
Eller ja, dom lirade men jag ville inte, först, för jag visste att jag skulle vara totalt kass på det där ! :P
Men ja, testade iaf efter mkt om och men, och nej jag var inte bra på det där, haha !
Inte tusan kommer det att bli någon "Rockstar" av mig inte ! :P
Men ja, det var ju lite kul iaf, men jag tror jag håller mig till SingStar, för det är jag iaf kuuung på !:D:D

Fick för oss att vi skulle färga håret, åkte ner till ICA men där var det typ urplockad bland hårfärgerna och gallerian var stängd så vi åkte till Östhammar, vilket vi kanske inte skulle ha gjort, eller ja, vi kanske inte skulle ha kört så fort dit.
För efter 50-70 sträckan stod ju självklart farbror blå och hade lite hastighetskontroll, blää, och ja, Danne körde lite för fort, så han plockade ju in oss.
Och ja, där fick vi stå i en timme, EN TIMME liksom !
För att dom inte kunde hitta chassi numret, men borde inte polisen veta sånt kanske ?
Tydligen inte, men ja, efter mycket letande och så, så hittade vi det, under mattan på passagerar sidan i fram.
Men hallå, varför ha det där ? Idioter !
Men ja, det var ju trevligt det med att stå där och bara vänta, i EN TIMME.
Men ja, sen fick vi iaf åka, så vi köpte hårfärgen och så, jag köpte schampoo och balsam med, och åkte hem, sen till Alunda för att fixa med Galantia i stallet, och sen köpte vi med oss mat hem till Gimo, käkade och lirade lite GH :D
Efter det så rullade jag hemmåt, skulle ju färga slingor på Buus, men hon var tråk, för hon var trött och la sig. :P
Så här sitter jag nu, haha, ja jag ska väl också krypa ner i sängen nu. Eller ja, om en stund.
Ska jobba lite extra sisådär imorn, och sen ska vi se om jag får till det och tvättar med. Det visar sig imorn. :)





Ja, jag saknar dig fortfarande, väldigt mycket.. ='/





Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback