kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

29 & 30 Maj

Heey !


These feelings wont go away..


29 Maj;

Yees, "sov" alldeles för länge, hade ställt klockan men det funkade inte, men ja iaf.
När jag väl vaknade så starta jag tvn och datorn och sådär, :) Pratade me lite folk.
Smsade med Linda, åkte dit för at fika, smsade med HuggieBear med.
Han vill bjuda på en sen födelsedags middag, och jag hade inge annat att göra när Linda hade åkt till jobbet, så jag åkte ut till Lyan och käkade med Tobbe och Knodden, umgicks lite, pratade, kollade på tv och så.
Väldigt trevligt faktiskt. :)

Kunde inte sova, vaken hela natten, och jag som skulle jobba dagen efter, hela dagen med ! Faen !
Men men, någongång ska man ju testa på det med. Vara vaken så länge och sen jobba hela dagen därpå.
Sov kanske 10 minuter.
Kul, njae det vette faen ! Och min telefon ville inte som jag ville igår, ville inte fungera alls, blir så less, kunde inte ringa dit jag ville och kunde inte skicka sms heller, för dom kom inte fram helt enkelt !
Bajstelefon !

Underhållande dag, njae, funkade väl..


Heeysålängee !










30 Maj;

Yees, jobba då ! Varit vaken 16h då, lagom mör, men kunde inte sova heller.
Men det var bara att bita ihop och jobba det, eller ja, jag tycker om att jobba, om man får sova lite före kke. :P
Men det gick bra ändå, dagen rullade på, javisst humöret kanske inte var på topp, och kanske inte var så jäkla glad heller, men ja sånt som händer när man är vaken så länge.
Vart irriterad med, för ja ville ju egentligen jobba natt i helgen, men nej det fick man ju inte, men ja, storhelg iaf, så pengar blir det ju ändå :) får man ju iaf hoppas på.

Pratat med mamma idag med, ska ut till dom efter jobbet imorn, grilla lite, och så. Mormor och morfar ska komma med, ska väl få någon slags födelsedags present av dom med kanske.
Pappa ska väl kika lite på bilen, och kolla läget. Uscha, den där bilen bara kostar pengar juu. !
Men men, det är väl sånt man får leva med när man har en gammal bil :P
Han rullar iaf, :P Och besiktad och skattad med, det är ju alltid något. :)

Jobbar som sagt imorn med, sen ledig måndag, brandutb. på tisdag, och jobbar onsdag och torsdag :P
Det var min vecka det :)

Näe nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att få sova lite nu, vart vaken 33h nu, usch, det är ju hemskt.
Jobbigt med, men nu ska detta sluta upp. Ska få tillbaka min sömn, och få tillbaka det där med att sova ordentligt om nätterna med, ska försöka så gott det går, för jag kan ju inte ha det så här längre.

Shorty går på högsta volym, men nu ska jag krypa ner.
Men hörs imorn igen, om det inte kommer några förhinder förstås. :)


Goodnight !




Comments
annica säger:

hello hello babe, allt bra me dig i värmen, du jobbar väl inte i hjäl dig!

kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback