kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

28 Maj

Heey !


Hur tror du att jag mår, när du beter dig sådäär ? ='/



Ja, då var denna dag gjord med då, ett år kvar till nästa, men tror nog allvarligt att jag skiter i nästa födelsedag !
Ingen vits, det slutar ju ändå med att man sitter ensam och gråter, man ska väl förfaen inte behöva vara ledsen eller må dåligt på sin födelsedag, som man har en gång om året, nej inte ens den dagen fick jag må bra och vara glad.
Jag orkar inte mer nu, allt bara faller i bitar om och om igen. Vad ska man göra för att allt ska bli bättre, när man har testat allt ?

Orkar seriöst inte mer, vad man än gör så blir det ju bara fel.

Aldrig mer, aldrig mer !





Du kan inte förstå ! Du förstår inte hur jävla mycket jag saknar dig, varje dag !
Jag saknar dig så mycket att det gör ont, tårar rinner varje dag, till och med idag.
Men du skickade ett meddelande, det trodde jag inte, du har ditt nya nu.
Så varför skulle du komma ihåg henne som en gång var din, och som du en gång krossade totalt.
För du bryr dig ju inte om mig längre, och jag betyder inget längre.
Vet du hur jävla svårt det är för mig att behöva läsa de saker du skriver, om henne !
Vet du hur mycket det verkligen tär på mig att jag känner så här ?
Och du kommer säkert få reda på det med, du vet säkert allt redan.
Och du sitter säkerligen där och skrattar åt mig, med henne.
Jag fattar inte, hur man kan sakna en person, så här mycket, efter 7 månader !
Varav 6 månader vi inte pratade med varann alls. Det gör så förbannat ont fortfarande !
Du sa att jag skulle lita på dig, jag gjorde det, men du krossade mig.
Du lämnade mig, och ljög mig rakt upp i ansiktet, du gjorde det du lovade att du ALDRIG skulle kunna göra mot mig.
Du hade till och med tittat mig i ögonen och sagt att du aldrig skulle kunna göra det, att du älskade mig, ingen annan.
Jag visste att något var fel, att det var något som du ine sa. Men trodde aldrig det här.
Hur fan kunde du ? Jag vet inte hur jag ska göra. Jag klarar inte mer.
Det blir faen bara värre och värre ! :'(

Du kommer alltid att betyda något för mig, du kommer alltid att vara den enda.
Den enda som fick mig att känna, känna den lycka jag kände när jag var med dig.
Du förstår inte. Jag saknar dig. Jag älskar dig, fortfarande.






Jag har haft den sämsta dagen någonsin ! Tack för att ni bryr er, ironi.
För det är inte många som har brytt sig alls idag, även fast alla har vetat om det !
Och de man trodde skulle höra av sig, gjorde inte det ! Faaen ! :'(
Inte så jävla konstigt att man mår dåligt då !



Everyone's always telling me to see the good in life, and I answer;
I try to see the good in life, but good things in life are hard to find !





Skiter i det här, ska väl gå och gräva ner mig eller något...






Comments
Isabelle säger:

Massa kärlek till dig mickan <3

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback