kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

27 Maj

Heey !


Sleepless in.. Gimo !




Sovit 2 timmar, jippi, de va ju bara att gå upp och se glad ut, hoppade in i duschen, och fixa, sen åkte jag och hämtade upp Linda. Så for vi mot stan :)
Åkte direkt till R-Center, skulle ju lämna in bilen på framvagnsinställning där, men så vart ju inte fallet, rackarns !
Men tur ändå, för tydligen så hade en damask gått sönder lite, och styrleden höll på att gå, så han tyckte att jag skulle fixa det först innan jag gjorde en framvagnsinställning, för skulle jag göra det nu, så skulle det vara bortkastade pengar, för skulle ändå behöva göra en ny framvagnsinställning efteråt.
Så det var ju snällt av honom att säga det, och sen så vare ju inga större fel på honom heller, ganska fin faktiskt :)
Så det gör inte mig något att träffa honom igen, haha ! :P

Efter det så åkte vi runt lite här och var, var till Bildemo, Hedins bil, Biltema, OK, haha ja, lite överallt.
Sen åkte vi hem, efter att ha vare i Uppsala i 2,5 timme :)
Vi åkte hem till Linda, och kom på att vi var hungriga, så vi åkte ner till ICA och köpte lite potatis sallad, och kyckling, och rosbiff, gott vare med, och mätta vart vi :)
Satt och pratade ett tag, sen vare dags för damen att röra sig mit jobbet, så jag åkte hem, och sen gick jag upp til Bellabuus :) Hon hade tydligen en liten sak till mig, skruttflisa ! :D
Hon hade köpt en present till mig, ett par örhängen, tack gums ! :D<3
Ska köpa något åt dig med :) Vare sig du vill eller inte ! :P
Vi pratade, fikade och kollade på tv, låg och latade mig som bäst och skönast i soffa, då kommer lilla Nemo och lägger sig til rätta på min mage, och ligger där. Där låg han tydligen bra ! :D haha
Bild på det;
(Klicka på bilderna för att få dom större)

    




Efter ett tag så orkade jag inte vara kvar längre, trött :P
Så gick hem, och slog igång datorn en sväng, fixade lite med Helenas design, och fixa hennes blogg. Så nu har hon också en designad blogg, av moi ! :D Kolla in på, http://vackramamman.blogg.se
Och så fick jag några meddelanden efter 00.00 :) Jag är nu 21 år ! :P haha !
Hemska tanke ! :P




Har lyssnat på Shorty hela kvällen med, man ledsnar liksom inte, skulle aldrig ledsna heller, man ledsnar inte på bra musik !
Har många favoriter av låtarna, men alla är ju jätte bra !
Lever i själen är hur bra som helst, gud så jag bölade, bölade som en liten unge som tappat nappen typ. Men den är oerhört fin !
Fick tillbaka en kommentar av Elin, tack :)   Men hoppas att du förstår att du verkligen har gjort något för mig !
Det kändes som att du pratade med mig genom musiken, och fanns där för mig.
Det känns konstigt att säga det, och det låter säkerligen hel skumt, men så är det.
Du betyder mer än du tror, och jag kan ärligt säga att det är tack vare dig, som jag finns idag !
Jag har vare där, vet hur det känns, känt sveken, känt haten, känt tårarna, vilket jag känner än idag.
När jag lyssnar på din musik, och dina texter, så hör jag mig själv, jag ser mig själv.
För bra för att vara sant, när jag lyssnade på den för första gången, så trodde jag inte mina öron, det var som om jag skulle ha skrivit den själv, känner igen mig så bra, den är bra, och tårara har runnit till den. :(
Den på minner mig om mig och mitt ex.

Jag kan nog inte skriva så mkt mer än tack, för det är så jag känner ! Kunde jag tacka dig mer Elin, så skulle jag det !




Ja, nu ska jag nog försöka sova lite, blir fullspäckad dag imorgon ! :D
Många som kommer för att gratta mig, hoppas jag :)
Haha, 21 år, uscha det är tragiskt, nu går det ju bara utför :P

Skriver imorn igen :)



Goodnight !






Comments
Annica säger:

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!

och va duktig du e på att designa!!!!!



puss

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

johanna säger:

det var så lite så... och tack får jag säga också

Skriven: - Hemsida: http://scorpiongirl80.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback