kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

26 Maj

Heey !



Waking up from this nightmare
How's your life, what's it like there?
Is it all what you want it to be?
Does it hurt when you think about me?
And how broken my heart is
.



Gick ju av natten imorse, jobbar 3 nätter :)
Och som alla andra gånger så kunde jag ju inte sova så bra idag heller, somnade sent, sov till och från, vaknade hela tiden.
Börjar ledsna på det här, :(
Varför ska man inte bara kunna få sova ordentligt ? Bara för en natt ?
Men men, iaf..

När jag väl hade gått upp ur sängen så pratade jag med Linda som hade ringt några gånger :P Toka !
Och så klädde jag på mig, och åkte hem till henne, och fikade lite. Vi lirade lite GH med :)
Men ja, dom där gitarrerna funkade inte som dom skulle, så man blev ju bara förbannad ! :P haha !
Man träffade ju bara tonerna ibland, även fast man gjorde samma sak hela låten, haha !
Skit spel :P

När vi ledsnat på det, så åkte vi till Alunda och hämtade upp Danne, och så åkte vi till stallet, Linda skulle rida lite på volten på Galantia ! :D
Det gick bra, men hon var lite seg, tror hon hade träningsvärk :P stackars häst :P

Efter det så åkte vi tillbaka till Gimo och jag åkte hem hit, försökte hitta på något att äta, lagade kycklingfilée som jag marinerade lite, men olja och soya, och kryddade lite, och lite pommes till det, hur gott som helst var det, det ska jag nog göra fler gånger tror jag :D hehe



Och nu sitter jag och lyssnar på min musik kärlek ^^  Näe men det var en period i mitt liv jag bara lyssnade på henne, då jag mådde bajs varje dag, som nu fast ännu värre, innan jag träffade E.
Och hennes musik hjälpte mig igenom mkt då, jag kände igen mig i många av texterna, och lyssnade varje dag, ibland 24/7, många tårar har runnit när jag har lyssnat, och mycket har gjort så jag skrev själv ibland, inte för att få ut det i musik, utan för att det skulle lätta mitt hjärta lite grann, det hjälpte. Men hennes texter och hennes musik hjälpte mig igenom varje dag !
Så jag vill säga tack, tack till dig Elin "Shorty" Jansson !
Du ska veta att det du gör betyder något, och betyder allt för mig !


Denna låt betyder mkt för mig;



Tack, för att du finns, och fanns där för mig då, på ett eller annat sätt !




Ja, då har man vågat sig på det med, tackat en person som jag inte känner, men känns som man har kännt i flera år !
Tack igen !

När jag letade efter det där klippet kom jag på att jag hade gjort ett eget litet klipp, om en viss person som betydde allt för mig !
Lägger upp klippet här, och ni som känner mig vet exakt vad jag menar och hur jag känner nu.
För han betydde allt för mig !



Tillägnad E, och musik av Cascada.

Jag saknar dig varje dag !





Nu ska jag nog krypa ner i sängen, ska upp ganska tidigt och åka in till Uppsala med Linda, och fixa lite. ! :D
Har lagt till lite fler under Länkar, och fixat lite där :)
Nu finns även Shorty med där :D


Skriver mer imorn, Goodnight !





Comments
shorty säger:

tack själv, det värmer att att läsa det och de som stod om mig nu i detta inlägg oxå, jag blir en aning generad :) ta hand om dig. kramar

Skriven: - Hemsida: http://shortydaqueen.blogg.se/

johanna säger:

hej vilken fin blogg du har

Skriven: - Hemsida: http://scorpiongirl80.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback