kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

25 Maj

Heey !


Nu har jag vaknat igen, eller ja, har varit vaken ett tag nu :P
Men vart väckt några gånger idag, av chefen en gång, men det visste jag, för det sa jag åt henne att göra :)
Jobbar i natt igen, :)
Och sen ringde Cissi och väckte mig med, hon ville komma och hälsa på, men jag väntade tills jag hade vaknat innan jag skickade mess tillbaka :P hehe
Och så har Linda skicka, och V, och så har Carro ringt med, ska ringa upp henne snart tänkte jag :)

Som sagt blir inte så mkt att skriva om när man jobbar natt, :P Men det går jätte bra att jobba, och tycker att det är skönt, och kul :)
Sista natten nu idag, tror jag, :) sen är man ledig några dagar :D

Hmm, jadu, inte så mkt att skriva, inte så mkt kommentarer heller :(
Dåliga ni är på de, :P haha
För jag vet att det är många som läser, det ser jag allt. :P
Jaja, inte mkt att göra nå åt det just nu :P


Nu ska jag ringa Linda och kolla om hon vill bjuda mig på lite kaffe :) hehe
Sen blir det att åka till jobbet och jobba lite :D


Heeysålänge !















Comments
hellan säger:

hihi ja o mamma kommer nog över torsdag så du vet..om hon har lust o kan<3

Skriven: - Hemsida: http://vackramamman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback