kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 Maj

Heey !


Nu är jag tillbaka i verkligheten igen :P
Eller ja, har varit tillbaka i verkligheten sen kl.17, men skriver blogg först nu :P
Natten var lugn och bra, på morgonen vart de lite mkt, men det är så ljust på mornarna nu för tiden så det är klart man vaknar då, och då vill man ju inte sova mer, men allt gick jätte bra !
Mindre bra då jag kom hem och skulle sova, somna inte förns kl.10, och jar sovit dåligt hela tiden, så får se hur denna natt blir. Jobbar nämligen i natt med, men det ska nog gå bra :)
Man får hitta på saker som håller en vaken, ;) haha

Som sagt så har jag sovit en stund nu idag, och har precis kommit ur duschen, och pratat med mamma och pappa i telefon. :)
Skíckat iväg lite meddelanden till två personer, hoppas att de går fram, för det är tufft just nu, kan det inte bara var Juni nu, så slipper man dessa jäkla penga problem, tkr jag.
Men hoppas att allt löser sig och att jag får tillbaka pengar nu, snälla.. :(

Annars, så ska jag väl försöka äta något innan jag åker mot Alunda för att möta upp pappa där, och sen till jobbet.
Ska väl klä på mig lite kläder med, och fixa till frillan :P

Och sen hoppas jag på en bra natt :)  Och det tror jag det blir, ska bara försöka inte bli så jätte trött förns jag kommer hem. :)


Ska fixa lite nu, men skriver mer imorn när jag har vaknat till verkligheten igen. :)



Heeysålängee !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback