kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

23 Maj

Heey !


If I could forget all about you, I would, 'cause my memories just hurts to damn much..
And to see you know, hurts even more. I know I really should forget, and forgive.
But It's hard to forgive when, you never said; I'm sorry.
'Cause that word just doesn't exist in your world, right ?




Idag sov jag väl ganska länge, om man kan säga så, sov ju inte så speciellt mkt men gick inte ur sängen förns vid 14 tiden, bra det, hoppas att jag klarar av att jobba hela natten nu, utan att vara jätte trött. :P
Jobbar me J, så det kommer nog att gå jätte bra :) hihi !

Har inte gjort så mkt för att underhålla mig idag faktiskt, kollat på tv, suttit vid datorn, och så.
Natta ringde och frågade om jag ville grilla med dom, men jag har inga pengar till att köpa något sånt just nu, så det går inte. Så får väl ringa till Linda och kolla om hon har vaknat så att jag får lite fika av henne :D hehe !
Hoppas på det iaf :D

Ringde nu, men hon svarade inte den lilla jäkeln :P haha
Får väl se om hon ringer tillbaka snart, kanske ska äta något med, innan man rör sig vidare. :)
Ska kolla vad som finns hemma.

Ja, men nu har jag inte så mkt mer att skriva för nu iaf, återkommer väl imorn när jag har vaknat och så :) hehe



Hej så länge ! :D




Comments
hellan säger:

gomorrgon:)hoppas natt jobbet gick bra:)<3

Skriven: - Hemsida: http://vackramamman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback