kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

22 Maj

Heey !


I just can't let things go, why ?
Even If I really want to, I can't..




Jaao, idag har det varit en rätt seg dag, gick upp ganska sent, chefen ringde och väckte mig, :P Men ja, har ju svårt att sov så ligger gärna kvar i sängen länge, för att försöka vila och sova lite. Men det går inte alltid =/
Iaf, hon kolla läget me jobb och så, jobbar natt imorn, och eventuellt på söndag :)
Ska bli kul ! :D

Jobbade idag med, och det gick bra, och kunderna hade roligt, det gillar vi ! :D
Men som sagt det gick bra, sen pratade jag en sväng med Linda som gick natt, och sen åkte jag hemmåt, ringde Natta på vägen hem, och stannade där en sväng och pratade lite, träffade på Mathias med, haha, Alunda är bra litet ibland alltså :P
Sen åkte jag hem till tystnaden i lägenheten :P och vilket dååligt väder det är då, regn och kallt, uscha !
Pratade lite me folk på msn och kika lite på bdb och på face, men mest tyckte jag nog synd om mig själv :P haha
Skulle ju inte sitta fel med lite sovsällskap, och nej nu menar inte jag den snuskiga varianten som många tror, utan bara sällskap, det skadar ju inte..
Men men, det får man väl klara dig utan just nu antar jag.

Har inte så mkt mer att tillägga, just nu, jobbar natt imorn, så slänger väl upp en blogg innan jag åker och sen en när jag vaknat dagen därpå :P hehe

Sov så gott, mina läsare, vilka ni nu är, minst 10 st äre iaf, för det ser jag på statistiken, sådeså :P
Bara för er att lämna fotspår med, tycker jag faktiskt ! :D



Goodnight !




Comments
Annica säger:

förstår att det e ensamt att sova själv. du kommer hitta den rätte snart!!!



kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback