kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

21 Maj

Heey !


I hate it when you make me laugh,
even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around,
and the fact that you didn't call.




Idag har det varit mkt, eller ja mkt och mkt, har iaf gjort lite saker :)
Har städat hela lägenheten, :) haha. Började få husdjur under sängen igen, inte bra inte bra ! :P
Efter det så hade jag tråk, igen !
Pratade lite med Bellabus på msn, och vi kom fram till att vi skulle leka lite, och laga mat, och äta tillsammans :)
Och bara allmänt umgås :)
Så jag fixade det sista med städningen och sen gick jag hem till henne, :)
Hon hade tvättstugan med så vi vandrade mellan den och lägenheten, jag hade ju inte tvätt tid förns imorn.
Och efter ett tag kommer Bella på att jag kunde ju minsann tvätta med henne, för hon hade ju inte så mkt tvätt och det hade ju inte jag heller, med tanke på att man inte gör av med så mkt annat än underkläder och strumpor när man jobbar mkt :P
Och innan det skulle vi börja med maten, kyckling klubbor, ris och curry sås, Bella fixade kycklingen och jag skulle fixa riset och currysåsen :)
Men ja, satte på ris vattnet, sen sprang vi ner till tvättis och fixade med hennes tvätt och sen upp igen, men fick börja om med risvattnet för det hade kokat bort lite vatten, och det ska ju vara rätt mått så att det inte blir fel med riset.
Så gjorde om det, och sen fick vi för oss att hämta min tvätt med, så det gjorde vi och jag sänkte på plattan till risvattnet den här gången, och så sprang vi ner och hem till mig för att hämta min tvätt och gick till tvättis och slängde in det i tvättmaskinerna och så fixa de sista me hennes tvätt, och sprang upp igen, men troru inte att det had kokat bort lite vatten då med, jo självklart, så fick ju börja om igen, men den här gången så stannade vi kvar i lägenheten, och så fick vi riset gjort iaf, :) och gjorde såsen med, och det vart jätte gott tkr jag :)
Mys var det med :)

Vi satte oss och kolla på tv och så, och fixade lite med tvätten, slängde in i tumlarna och så.
Vi skulle ner till Ica med, men gick ner till tvättis först och fixade lite med det sista där, lite grejer kvar i torkskåpet då, och gick sedan genom porten och när vi kom ut,så utbrast jag; OJ !
Och sen kom Bella efter och sa; OJ va mkt folk det var här !
Och då var det mkt mkt folk ute i Gimo, man är liksom inte så van att se folk ute så, iaf inte i Gimo :P haha
Men vi sprang iaf först till min bil och hämtade lite pengar som jag hade i den, och gick till Ica för att handla, jag köpte cola och snören, och Bella köpte sockerdricka och choklad.
 Efter det satte vi oss för att kika på Bonde söker fru som började kl.21. :)
Och mitt i allt där, så kom vi på att vi ville ha popcorn, och det hade ju jag hemma, så vi sprang hem till mig för att hämta, och innan det så hämta vi min tvätt i tvättis och tog med den hem till mig.
Och jag plocka fram oljan och popcornen och så gick vi tillbaka. :)
Poppade popcorn och kollade klart på Bonde söker fru. :)

Sen vart de trååk på tv, och vi hörde sirener, och brandbilar kom farandes, haha, och nyfikna som vi är så sprang vi mot förnstret för dom körde precis utanför, och ännu mer nyfikan vart vi, och kikade runt lite, men visste inte vart de kom ifrån, och sen fick vi syn på dom uppe vid vattentornet, men såg inge rök, eller kände inte brandlukt heller, så vi stod och funderade på vad det kunde va för nå, kollade UNT:s hemsida men inget stod där.

Men sen åkte bilarna därifrån, så vi tänkte att det kanske inte var något stort.
Vi slog igång en film, 10 orsaker att hata dig, och käka popcorn och mös :)
Den filmen är faktiskt gansla bra :) Heath är ju ganska så het i den filmen :)

När filmen var slut hade klockan hunnit bli ganska mkt, så pratade lite grann, och Bella kolla UNT:s hemsida igen och där stod det att de hade vare en liten gräsbrand bara :P haha
Och att folk som bodde i närheten hade blive lite rädda ifall den skulle sprida sig. Och det förstår jag med.
Men man kan ju undra hur den hade startat. Hmm.
Iaf, pratade en liten stund till sen gick jag hem.
När jag kom hem kollade jag lite på tv, och satte mig vid min älskade dator, och nu ligger jag i sängen och skriver min älskade blogg, för Bellabuus ska ju ha något att läsa när hon vaknar imorn :P haha ! Muppunge !



Men jag hade iaf en helt underbar kväll gummsan, tack för det, det får vi göra om, kanske grilla nå med :)
När det är fint väder och så :) Spela lite mer kubb, och mysa !
Kärlek till dig gumman ! <3



Nu ska jag nog krypa ner under täcket på riktigt, ska bara läsa mina bloggar med, och sen sova :)
Eller ja, försöka sova iaf :)



Goodnight !






Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback