kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

20 Maj

Heey !

Just thinking, what if ?



Yees, som sagt jobbade natt, kom hem 8 imorse, men troruu jag kunde somna då eller ? Nej !
Somnade runt 11 tiden, de var iaf då jag tittade på klockan sist. Suck !
Men då är det skönt att man är ledig nu, och imorn med.
Sov till och från hela dan, sova nån timme, vaknade, sov osv osv.. Men gick upp ur sängen vid 18 tiden, då ledsnade jag.
Satte mig i soffan, och slog igång datorn.
Sen har jag bara kollat på tv och degat hela dagen.

Natten gick jätte bra, :D Och det är ganska skönt att jobba natt, iaf när man är beredd på det, :)
Men det går ändå, man vart lite trött på småtimmarna och på morgonkvisten sådär, men det gick över :)
Med tanke på att jag inte kunde sova när jag väl kom hem så gick det över :P haha
Men men.

Pratat lite med Linda, som terrade mig imorse, :P haha
Och sen bara kikat på tv. :)


Kul med kommentarer, men vore roligare om fler kunde kommentera ! :D
Vet ju att det är många fler som läser, varför kan ni inte kommentera då för ?
Jaja, har ju iaf Annica och Annelie som kommenterar ! :D Tack ! :D


Ska väl försöka komma i säng snart, så man kommer upp och vänder tillbaka dygnet, ska ju upp och tvätta mellan 7-12 på fredag :P haha !
Och imorn ska jag städa och kke leka lite me Bellabuus, och träffa Linda en sväng innan hon åker till jobbet :)
Fullt upp imorn med andra ord. :)




Goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback