kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 Maj

Heey !


I'm sorry I can't be perfect..
But I do miss you..



Idag har jag inte gjort sådär överdrivet mkt, sov ganska länge, för engångsskull, hoppade in i duschen, fixade lite, och åkte sen för att jobba, olaglig och allt.
Att jobba gick jätte bra, jobbade me L och Nadja :)
Men sen vare skönt att åka hem igen, åkte förbi vallby först och köpte nässpray och lite godis :D
Sen hem till Gimo, ringde Natta på väg hem, men hon var tråkig som va ute i Kölinge, ringde en person till men han var också tråkig så ja, jag åkte hem, ringde Linda när jag närmae mig Gimo, och hon var på väg hem från Alunda, så jag skulle vänta påmin parkering så skulle hon komma förbi och prata lite :D
Mys !

Pratade även med Bella men hon var i Almunge på väg hem från Knutby, och de skulle ta ett tag innan hon kom till Gimo, men sa åt na att höra av sig när hon kom till Gimo, men ja, hon kom sent och var trött så hon gick och la sig när hon kom hem.

Sen har jag bara tage de lugnt, kollat på tv, och ätit lite ostbågar och så, :)

Och nu börjar ögonen gå i kors på mig, ska nog krypa ner i sängen nu. :)




Goognight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback