kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

19 Maj

Heey !


I can't believe It still hurts ='/



Jadu, idag har man ju inte gjort så mkt, försökt sova och så.
Slappat, kollat på tv, suttit vid datorn, typ och tagit det allmänt lugnt.
Fick ett samtal från Jessica idag, hon frågade om jag hade lust att hoppa in och ta hennes natt i natt, och ja, det kunde jag ju självklart göra ! :D
Så ska åka och jobba lite senare. Men ska försöka sova lite innan, nån timme elle så. Om det går. :)

Två har kommenterat min blogg hittills. :P  Ja men, resten av alla 14 läsare som har läst den idag då ?
Ska det va så svårt att lämna en liten kommentar :P haha

Annica, jag självklart får du länka min blogg, länkar din med ! :D

Annelie, ja det kanske är så, men har inte kunnat sova ordentligt på flera månader nu, och jobba behöver jag göra för att tänka på annat för en stund. :) Så vet inte riktigt vad jag ska göra. :P


Kul med kommentarer, :D  Kanske ska börja kommenterar bloggar lite mer jag me, då kanske man får ännu fler läsare, och ännu fler kommentarer, :)



Jajuust, Grattis på 21 års dagen Jocke ! :D



Nej nu ska jag nog försöka sova en timme, så jag orkar med natten :)

Skriver mer imorn när jag har vaknat till liv, får hoppas på att jag kan sova när jag kommer hem i morn bitti bara :)


Heeysålänge !



Comments
Annica säger:

ja många inlägg gillar vi!!



lilla vännen du skulle passat på att va ledig nu!!!!!! du e för snäll, ( fast somsagt det blir ju pengar )

kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Annelie säger:

kan förstå det med.. men du förstod nog samtidigt hur jag menade? :) Att arbeta är ju ett bra sätt att koppla bort privatlivet, men det får ju samtidigt inte bli för mkt av det. man måste vara ledig och vila sig ibland :)

Skriven: - Hemsida: http://alvid.blogg.se/

helena säger:

hellu syster yster..... vi ses aldrig längre.....systrar ska hålla ihop i vått otorrt, om du e besviken el arg på mig för nåt förflutet som gör att vi knappt pratar vill ja veta???släpp ut allt ....

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback