kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

18 Maj

Heey !


I'm sorry, I couldn't be the one for you ='/



Yes, inga kommentarer ännu, rackarns, har jag inga läsare ? :O
Ser jag i fel när jag kollar upp hur många datorer som har läst, och hur många gånger det har blivit läst ? =/
Nej det gör jag inte, varför inte bara göra lilla mig glad och lämna en liten kommentar, om Du läser min blogg, ett hej räcker, eller jag, ett namn vore ju kul med, :D   p-p-p-p-please ! (a)


Annars idag, så har jag jobbat, :P
Klockan ringde 6.30 imorse, och nej jag ville inte gå upp, för hade ju nästan precis somnat. =/
Sover så jäkla dåligt, ligger ju bara och vrider och vänder mig hela tiden.
Även fast jag lägger mig i bra tid i sängen så somnar jag inte förns halv 3 - 3 på natten. Spelar ingen roll..
Orkar inte mer liksom. Och jobbar man som jag har gjort hela helgen, så blir man totalt slut i kroppen, orkar inte mkt heller.
Men jag jobbar på ändå, och visst går det bra, men är jätte trött, och även fast jag är jätte trött när jag lägger mig så kan jag inte somna, :(
Hoppas att det vänder och blir bättre, annars kanske jag måste ringa min läkare och fixa nått.
Hoppas att de vänder så att jag slipper det där. Vill inte ha sånt igen.

Slutade jobba kl.15. Och det var faktiskt skönt att åka hem då det fortfarande var ljust ute, :) haha
Det har jag inte gjort på hela helge, då jag har jobbat delat och kväll :P
Så det var lite omväxling, :)
Kom hem, satte mig vid datorn, och kollade lite på tv.
Sen ringde jag och väckte Linda :P haha ! Förlåt, trodde att du var vaken gum :)

Och så åkte jag hem till henne och fikade, pratade och busade med Engla. :)
Vi kollade på massa bilder från när Linda var yngre med :D
Slängde sopor gjorde vi oxå ^^
Haha, minnen, från den där kvällen vi var knas kommer tillbaka :P

Jag boka ny tvätt tid med, uscha mellan 7-12 ska jag tvätta på fredag. Men det var typ det enda som fanns :P
Så då äre bara att ställa klockfaaen och gå upp :P

Pratade lite med Natta med, :)   Finns här Natta det vet du ! <3



V, du anar inte hur mkt jag saknar dig. Mkt minnen har vi, och mkt påminner om allt.
24 November 08, snö kaoset, uscha, men vi hade kul ! Saknar det, du fick mig alltid att skratta.
Och det betydde mkt för mig, hatar att det ska vara så här, jag försöker men det verkar inte som att du vill längre.
Vill inte förlora dig nu, för du hjälpte mig så mkt när allt var som värst. Du anar inte hur mkt det betyder för mig.
Utan dig, inget mig. Och så kommer det att vara.
Jag saknar dig, :(




Nu ska jag läsa mina bloggar, och sen försöka sova lite, ledig imorn.




Goodnight !






Comments
Annelie säger:

verkar som att du jobbar röven av dig =/ men samtidigt så verkar du trivas på ditt jobb :) Men om du sover dåligt så kanske det vore bra för dig att försöka säga nej om de ringer in dig, tänkte så att du får försöka sova ut :)

Skriven: - Hemsida: http://alvid.blogg.se/

Annica säger:

hej gumman, klart att jag ska kommentera, bättre!! jag länkar dig i mon blogg om det e ok!

kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

cissi säger:

okej då hej hej bruden hehe nu har jag kommenterat lite =)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback