kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17 Maj

Heey !


I guess, these feelings just wont go away...



Jadu, trött som satan idag.
Kunde inte somna igår igen, kollade på klockan sista gången 3.05. Suck !
Somnade väl då, sen vare bara att kliva upp 6.30. Tröttare än tröttast.
Usch men jobba skulle jag iaf, och ja det gick ju bra, även fast jagvar trött.
Hade rast mellan turerna, så jag gick ner i vilorummet och sov en sväng.
Men det hjälpte ju inte så mkt iaf, men ja. Bara upp och fortsätta att jobba. :)
Och det gick bra då med.
Men nu är jag jäätte trött, slutade kl.20, och var hemma vid 21.40 typ.
Och har typ degat sen dess, usch så seg jag är, blir nog sägen om en liten liten stund faktiskt, jobbar ju imorn igen. Så ska väl försöka sova, så man kan va lite utvilad kanske. :)

Fick en kommentar i bloggen angående de där med bloggarna jag följer och så. Tack för tipset, men har länkat iaf :)
Tycker att det är bra det med :)

Och angånde det, så ser jag att han har fått fler läsare, humn, vilka är det då ?
Tycker att det är jobbigt att inte se vilka som kikar. :)
Om ni vill så kan ni lämna en liten rad i en kommentar, så jag har lite koll på vilka som läser ? :D
Vore kul att veta bara. :)






Grattis på 20 års dagen Karoline Pettersson, <3






Nääe, nu ska jag nog bädda ner mig i sängen tror jag, hoppas på att få sova i natt.

Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback