kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

16 Maj

Heey !


Just thinking, what if...



Jo, men visst kunde ju inte sova ordentligt, som vanligt, så vaknade ju sent, för att man låg och vände sig hela tiden, gick upp, duschade, och så. Gjorde mig iordning och åkte till jobbet, det gick bra, men ändå stressat.
Pratade lite me C och Linda, sen åkte jag hem hit, satte mig vid datorn, läste mina bloggar som jag följer, det är en del, ska nog länka allihop så slipper man leta ihjäl sig efter dom varje gång :P
Prata lite på msn, och kolla lite på tv.
Ska jobba delad tur imorn, men självklart kan man inte somna tidigt. Men men, blir väl sängen snart iaf, försöka går ju iaf.
Börjar 8 morn, och slutar 20 :D så det är ju lite skönt sådär. :D
Sen jobbar jag på måndag med, sen är man ledig lite :D
Ska försöka klämma in en tvätt tid med, :D och städa lite här hemma :D
Sen hoppas jag på lite fika med Nadja i veckan med :D

Träffade Natta lite med, hon kom till jobbet och skulle låna min bil ut till mamma och pappa, och kom tillbaka och lämna den sen, så en snäbbis träffa jag na. :)
Får se om vi ska klämma in en dag igen, vi två :)
Mys, och middag kke :D

Hmm, nu ska vi se om jag ska försöka knoppa lite grann :)




Goodnight !



Comments
Annelie säger:

ett tips är att använda bloggkoll.se och leta upp alla där så har du alla samlade på samma plats och så uppdateras det vart efter =)

Skriven: - Hemsida: http://alvid.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback