kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

15 Maj

Heey !


I'll say it everyday, i miss u much !



Klockan ringde 5.30 imorse då vare bara att kliva upp och göra sif iordning för att åka och jobba, även fast man tittade på klockan halv 3 i natt, sista gången.
Usch, har problem med att sova, det går bara inte ibland. =/
Det är jobbigt, för man går runt och är konstant trött, men men, vad kan man göra ?

Som sagt åkte till jobbet iaf, med de nya sommardäcken i bakluckan :)
Ringde pappsen på väg till jobbet, och kolla läget, frågade om han skulle komma hem ifrån sthlm idag, och de skulle han :D
Så jag sa att han kunde ju hjälpa mig att byta till sommardäck då, och koppla in det tredje extra ljuset, woho !
Har äntligen fått det, :D
Nu ser man ännu bättre på kvällarna och nätterna :D

Det gick bra att jobba, men jag va ju trött. :P
Pappa kom till jobbet och böt bil med mig, han tog min så han kunde sätta på sommardäcken och fixa lite med den, och jag fick ta mercan, den är väldigt fin den bilen och så, men näe uscha va läskig den va att köra då :P
Men hem till mamma och pappa kom jag, och fick tillbaka min älskade bil :) Med sommardäck på, så nu behöver jag inte oroa mig för att herr blå ska stoppa mig och ge min böter, det skulle bli ganska mkt det, 800 kr/däck.
Skönt att slippa den biten :P

När jag hade hämtat bilen så var jag precis på väg till Alunda för att fördriva tiden tills Carro skulle ringa.
Men ja, hon ringer när jag är på väg till Alunda, och frågar om jag kan hämta dom :P
Skulle bara tanka sen åkte jag, det gick bra att köra med de nya däcken, men ja de spårade ju lite, eftersom att dom är så pass breda däcken :P hehe !
Men det gick bra! :D

Och när jag kom fram till flustret så kom dom gående, fulla och glada. Av Thomas fick jag inte ens ett hej, :O
Han bara la sig i baksätet och somna direkt, vilket inte är ovanligt, men förr har jag iaf fått ett hej innan :P
Men ja, jag fick ju ett hej när vi kom hem till Kölinge iaf. :P  Fulla sate :P
Men det är alltid lika kul :)

Sen åkte jag hem, satte mig en liten stund vid datorn och och sen vrål somnade jag.
Men jag va ju hemma vid 2 tiden ungefär, sen så hade jag ju vare upp sen 5.30 och jobbat mellan 7-21, och inte somnat förns halv 3 innan det.
Men det gick bra med allt iaf ! :D




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback