kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

14 Maj

Heey !


I miss u every single day.





Idag, ja idag har det varit en ganska händelsefull dag, :)
Vaknade imorse, alldeles för sent, men det blir väl så när man är som jag och inte sover som man ska.
Och ja, drömmer som jag gör, och när man väl kan sova så ska man väl kanske inte klaga riktigt.
Men ja, kanske skulle ha vaknat lite tidigare egentligen. Men what to do huuh ?

Iaf, ringde till Ekenberg vid 13 tiden, och kolla läget me däck inlämning och så, och ja, kunde lämna in däcken idag, så jag åkte och gjorde det på engång typ :)
Ringde till R-Center med och beställde tid för framvagnsinställning, 27 maj blir det :D
Det börjar ordna sig nu.

Och så kolla jag lite andra saker me lite personer medans jag var på väg ut till mamma och pappa, skulle tvätta bilfaen, för fågeljäklarna hade ju bajsat ner den. Uschaa !
Och ja, då fick jag ju något att göra innan jag skulle åka och jobba.
Att jobba gick bra, som vanligt, men vart lite problem med hämta mina däck grej.
Men det löste sig, Emil kunde hämta upp dom, så nu har jag dom, och det är betalt och så :D

Nu ska dom jäklarna bara på bilen med :P haha. Men de måste lösa sig imorn. Annars blire svårt att åka in till stan och hämta upp Carro och Thomas imorn natt. Men det ska nog lösa sig. :)

Får se vad jag ska roa mig med innan jag hämtar dom bara.  :P

Men nu ska jag väl krypa ner i kojjan ska upp och jobba heeeeela dagen imorn, puah.
Jobbar 7-21 imorn :P Men det är kul. :)
Får hoppas på att jag kan sova i dag med. Eftersom att jag ska upp 5.30 imorn. :P


Goodnighty !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback