kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

13 Maj

Heey !


Börjar med att säga Grattis till Emil på 23 års dagen !
Skickat sms och så idag med.



Annars så kändes det jätte tungt att gå upp imorse när klockan ringde, 5.30.
Uscha, efter 3 timmars sömn är man inte mycket till människa eller. :P
Men det gick bra att jobba iaf, fick jobba 2 timmar till än vad jag hade planerat :D
Men det tackar vi för, pengar det med, och sånt behöver jag just nu, ganska så mycket just nu.

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och satt  solen en sväng, sen vart jag rastlös, så jag gick runt runt på gården, uscha.
Sen lessnade jag, ringde PBZ för att kolla läget, och ja, det hade kommit en däck leverans idag, och han som jag pratade med sa att mina däck förmodligen var med där, men dom skulle kolla läget och så först :)
Och efter ännu en lång väntan så ringde dom och sa att jag kunde komma och hämta däcken, wooohoo !
Äntligen liksom, och troruuu han va nå fin eller som jag fick prata med där, :) *dregglar*
Men han trodde inte att jag skulle orka bära däcken själv, haha, men jag tog två däck och gick, han tog de andra två, snällt att han kunde hjälpa mig :) han hjälpte mig ut till bilen med, mammas bil :P haha
Och så frågade han vilken bil jag skulle ha däcken på, och så svarade ju jag så klart stolt, en audi 100 :D Min bil :D

Sen åkte jag därifrån, och hemmåt, och lasta in däcken i min bil, och sen rulla jag mot alunda, där Tobbe vänta, för han skulle följa med mig ner till Ekenbergs och lämna in däcken, men nej, han va ju självklart inte där då. SUCK !
Men ska ringa honom imorn och kolla läget och förhoppningsvis få däcken inlämnade på omläggning och balansering imorn :D Hoppas hoppas !
Är liksom lite trött på att köra med vinterdäck nu, och lite halvt rädd varje gång att herr blå ska stå och lura någonstans.
Men men, har klarat mig hittills, men de blir nog bra :D

Får jag in dom och tillbaka dom imorn, så äre bara att byta däck, och sen äre bara att köra lagligt igen, men framvagnsinställning står på tur efter :D

Stannade en sväng hos Linda på vägen hem, fikade lite, och pratade lite. :)
Sen skulle hon till jobbet, och jag åkte hem. Kollade lite på tv, kika lite på datorn.
Gjorde en film, till dig, eller ja om dig, och oss. Lite som det är inuläget.
Och vart lite nöjd, kanske, kanske får du se den någon gång. You never know.

Ska kika lite på mina bloggar jag följer nu, sen ska jag krypa ner i kojjan :D

Upp ganska tidigt imorn, och ringa lite :D



Goodnighty then !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback