kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12 Maj

Heey !


Nihil lacrima citius arescit




Idag har de varit en ganska så händelsefull dag :D Tycker jag iaf.
När jag hade vaknat så åkte jag till Linda, vi åkte och handlade lite först, och sen åkte vi hem till henne och fikade lite.
Och åt mackor som vi hade köpt. :)
Sen satte vi igång igen, SingStar ! :D
Haha, vi ylade och sjöng, och ja vi märkte också att det inte är så jätte bra att sjunga så som vi har gjort i två dagar nu :P
Mehn vafaen, vi rockade iaf ! :D
Linus och Tessan kommer få kämpa ass:en av sig för att slå rekorden :P haha
Och skulle vilja se deras miner när dom ser att det står Linda och Mickan överallt ! :D haha

Vi hade iaf kul ! :D

Men sen vare dags för Linda att åka och jobba natt, och jag åkte hem hit och gjorde lite mat, och kollade lite på tv.
Pratade med Natta i telefon, och så.
Ska hoppa i säng snart, men ska nog hoppa in i duschen först.
Upp och jobba imorn, sen hoppas jag att jag får åka in till uppsala och hämta mina däck på PBZ. :)
Och sen lämna in fälgar och däck på omläggning och balansering. :)
Och förhoppningsvis så har jag däcken på den här veckan :D

Nu blire nog duschen, och sen blire sängen ! :D




Goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback