kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

11 Maj

Heey !


I miss you..



Ja, som jag sa igår så ringde jag till PBZ idag, och han som jag pratade med, sa att däcken skulle komm under dagen, men vilken tid visste han inte rikigt så han skulle höra av sig när dom levererats.
Okej tänkte jag, ringde Linda och kollade läget med henne, om hon kunde hjälpa mig, ställa upp att köra in till stan och så, och det kunde hon, så jag gjorde mig iordning och åkte till henne, fikade lite, och så.
Sen fick vi för oss att vi skulle lira lite SingStar, så vi kopplade in allt och började sjunga, inte så vackert om jag får säga det själv, men huvudsaken var att man fick poäng och kunde texten :)
Och det gick jätte bra för oss, vi körde lite duell och slog typ alla rekord på spelet :D

Sen mitt i en låt och mitt i vår finsång, så ringer PBZ och jag springer ut till köket för att höra något.
Och ja, han bad om ursäkt, däcken hade inte kommit idag heller, JÄVLA SKIT, och besviken vart jag.
Och sa det till honom med, ja men det vore ju bra om saker man beställer kommer då det är sagt att dom ska komma, för jag sitter fortfarande och kör med vinterdäck, ajdå fick jag till svar.
Ja men lilla vän, ajdå hjälper inte mig nu, och ajdå hjälper inte mig när herr blå stoppar mig och vill ge mig böter heller.
Så, fixa hem skiten så jag får min grejer bara ! Då blir jag nöjd typ.
Det sista sa jag kanske inte till honom, men tänkte mer eller mindre ! :P
Blir så less bara.
Nu ska däcken komma på onsdag tydligen, får hoppas på det den här gången, annars blir jag verkligen arg.


Ja, efter det fina samtalet fortsatte jag och Linda att lira SingStar ett bra tag, och det gick bra, för det mesta men vissa låtar gick ju inte så bra alls :P
Och efter ett tag kom Danne hem med, mitt i vår finsång :P Haha.
Vi pausade spelet och åkte ner till värdshuset och beställde mat. :)
Och efter maten så lirade vi alla tre SS :D

Huuuur kuuuuul som helst  ! :D


Efter en stunds spelande så vare dags att åka hem, och Danne skulle lägga sig.

Och nu sitter jag här, kollar på Förhäxad på 3an :)
Ska snart hoppa i säng jag med, ska väl upp relativt tidigt imorn jag med, jobbar på onsdag så bra om man kommer i säng i skaplig tid imornkväll :)



Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback