kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

10 Maj

Heey !



Well, Nobody Knows How I Really Feel..

Ps. I still love you...



Idag har det varit en lugn dag, har inte hänt sådär jätte mkt, Natta ringde på förmiddagen, tyckte att jag skulle följa med dom på marknaden en sväng, som var här i Gimo. Men jag ville inte de först, skulle hoppa in i duschen, och så.
Men hon tvinga med mig iaf, men va besviken man vart, okej att marknade skulle stänga kl.15 men ändå, det fanns ju typ inget alls att kolla på. Näe, uscha. Hoppas att höst marknaden som kommer att vara i höst är bättre.

Efter att ha kollat där en sväng, och träffat på Pjatte och Sandra, och lilla Alicia. Så gick vi hem till mig, jag, Natta och Tobbe.
Lagade lite mat, stuvade makaroner och stekt falukorv och bacon :)
Tobbe önskade den maten, så ja visst kan jag laga den :)
Och dom tyckte att det var gott. Så jag lyckades väl den här ggn med, :)

Efter maten drack vi lite kaffe och pratade lite, kollade lite på tv, och Tobbe lånade datorn lite.
Sen åkte dom hem, och jag vart ensam igen, kollade lite på SingingBee och sen fick jag för mig att städa lite, haha, var er eller mindre tvungen, hade ju fått lite husdjur under sängen :P
Men ja, de va ju inte så jätte mkt att städa, det tyckte inte Natta heller. :)
Men iaf, vart klar, och satte mig i soffan igen, kollade lite på nått på 5an, och så ringde Emelie, :)
Hon tyckte minsann att jag skulle komma hem till henne och fika lite, för hon fyllde ju år :)
Och jag hoppade in i duschen, och fixa mig lite, sen åkte jag till Alunda och fikade lite, träffade några andra som jag har saknat, verkligen saknat. Träffade dom mer eller mindre varje dag förrut. Så det var trevligt att träffa dom igen :)
Men ja, det är ju så många fler som jag skulle vilja träffa igen. Underbara den där familjen.

Satt och pratade med Thomas och Emelie ett tag, sen rullade jag hemmåt, och kikade på Fast And Furious. Den fjärde av alla filmer, men tycker att en sak är lite konstig, en kille som är med i den fjärde, typ dör i den fjärde ?! :O
Men men, inte lätt det där eller. :P
Men guuud så bra den var, och uscha vad jag grät. Ni som har sett den vet att den är lite sorglig, uscha.
Men ändå bra, och Vin Diesel, jag dreglar, finns inge bättre.
Och med tanke på slutet i filmen, så kke det kommer en femte film med :)
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas !

Sen så, ja, pratade lite på msn me folk.
Och ja, fick ut lite som jag egentligen inte ville berätta, sånt som jag håller för mig själv.
Och sånt jag inte skriver om i bloggen, för det är för känsligt. Och nej, vill inte att alla ska veta allt.
Men kan iaf säga, att det är inte alla som vet hur jag egentligen mår.
För det är inte mkt jag egentligen berättar här.
Jo visst berättar jag mkt här, men inte allt, inte ens i närheten på allt.



Nääe, nu ska jag väl försöka sova. Ska upp imorn och ringa PBZ och höra om mina efterlängtade däck har kommit.
Och hoppas på att Linda vill svara i telefonen imorn, och eventuellt följa med mig dit, så slipper jag ta min bil, och minska chansen att bli stoppad av herr blå :P
Får se, Linda. svara i telefonen imorn, okeeej !?  :P



Goodnight, or something..





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback