kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

1 Maj, 27 dar kvar till 21 XP

Heey !



imissu.




Idag är jag väldigt väldigt trött, kom i säng vid 1 tiden igår, men kunde självklart inte somna på engång, låg vaken ett bra tag, vilket inte är ovanligt längre..
Men ja, somnade tillslut, och sen vare bara upp igen när klockan ringde 05.40, fixa till sig lite och sen vare bara att åka till jobbet. Gick 7-14 idag, skönt att ändå sluta tidigt när man är så pass trött. Skönt att jobba med, när man har varit ledig så pass länge.
Men ja, trörr var jag, och lätt irriterad, uschaa ! Ingen ville bråka med mig imorse eller xp

Iaf, efter jobbet åkte jag ut till mamma och pappa och hälsade på, hälsade även på lilla Thomas, xp
Och sen kom Carro och Maya hem med, aw mitt lilla charmtroll, saknar henne så att det gör ont ! :(
Känns jätte jobbigt nu när man inte kan träffa henne varje dag, eller busa med henne, :(
Men får försöka komma ut så mkt jag kan bara. :)

Bestämde med Bellabuus med att vi skulle ha lite mykväll hos mig, och äta upp grillspätten som vart kvar från igår :)
Och lika gott var det idag, köpte kyckling med som vi hade till, och pommes och sallad så klart :)
Riktigt myys, min lilla mupp och jag :)  Efter maten så skulle jag börja pilla lite med hennes design på bloggen, och pillade och pillade, men ja, det gick inte så jääääätte bra i början, men jag är lite rostig i kanten XP
Men ja, det vart ju bra tillslut eller hur Buus ? :D

Och jag hoppas att du är nöjd :D

Ni kan kolla hur det blev här http://amnellisabelle.blogg.se
Vart faktiskt lite nöjd med den, och det är ändå min allra första design ever, :)
Får se om det blir fler då kke :D

Efter mkt om och men så vart vi klara med designen och allt stämde, böt teckensnitt, och fixade lite med färger och så. :)
Hur bra som helst ! :D

Vi kollade lite på tv, eller ja, Bella kollade på tv medans jag pillade med designen :)
Och bara allmänt mös :D

Åt glass gjorde vi med, vilket vi höll på att glömma bort dessutom, usch på oss, kan inte glömma glassen, det bästa av allt ! ;)
Kollade på mer tv, och kollade lite på x-men som gick på 3an, då med :)
Sen kilade Buus hem, så då passade jag på att skriva bloggen innan jag oxå kryper i säng, jag  vet jag vet, tidigt på en fredag, men jag gick faktiskt upp tidigt imorse med, och så sov jag inte så mkt i natt heller. Så jag får gå och lägga mig nu ! :D


Och Buus skrev ett jätte fint inägg i sin blogg om lilla mig :D <3<3






Lägger upp bilder och så från igår, på bdb och Face imorn :D




Goodnight !

Comments
annica säger:

va fint det blev! du e ju duktig på att designa!

kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback