kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

9 Mars

Heey !

Hmm, idag är inte min dag, ville inte att den här dagen skulle komma, faen ='/
Varför ska de göra så förbannat ont ?
Hur kan det fortfarande göra ont ?

Det är väl den här förbaskade dagen, och de här förbaskade datumet som sätter igång allt, antar jag.
Vill inte, :'(
Alla minnen kommer tillbaka, allt man gjorde och allt som va. Som tog slut som är borta nu.
Faen, vill egentligen inte säga de, och kan inte förneka det heller. För vissa är det uppenbart, men för vissa äre hur oklart som helst, men jag saknar honom fortfarande. Faen, då va de sagt.
Men vissa säger, självklart saknar du honom, ni va ju tillsammans rätt länge, och bodde ihop, va med om mkt tillsammans.
Men ja, borde inte känna så, vill egentligen inte känna så, för han gjorde mig så förbaskat illa ! :'(
Och det värsta av allt är att den här dagen hade jag sett fram emot, då. Men nu vill jag bara att den ska försvinna, bara suddas ut och totlat raderas ur mitt minne, för just nu får den här dagen mig bara att tänka på allt, och det får mig att må så jävla dåligt. :'(

Men jag behöver väl tid, för att jag ska kunna komma över det här, och för att jag en gång ska kunna må bra, så behöver jag tid för mig själv. Och få ta en dag i taget för att kunna lyckas klättra upp på stegen igen, där jag en gång var.
Och för att eventuellt kunna få känna lycka igen, kanske tillochmed kärlek.
Ge mig den tid jag behöver, för att orka kämpa mig igenom det här.
Men förstår om ni vill gå. Om du vill gå.

Jag orkar inte hur mkt som helst längre, jag är bara jag.




Annars idag, om man bortser från allt de där jobbiga och dåliga. Så har jag jobbat idag, jobbar imorn med.
Sen är jag ledig några dar, ska bli skönt. :)
Men ändå så tkr jag om att jobba, älskar det ! :D Trivs så jäkla bra, och mina arbetskamrater är fan bäst !
Går 7-14 imorn, så borde sova nu. Om jag ändå kunde, får se när jag lyckas somna då.

Iaf, skriver väl mer imorn om jag orkar, och hinner.




God natt och sov gott !



There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback