kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

5-8 Mars

Heey !

Fööööörlåt, har inte uppdaterat på senaste, har haft mkt att göra. :P
Och så har jag haft kompisar hemma, och gått och lagt mig tidigt, för att jag har jobbat och slitit :P
Men annars så har jag mest tage de lugnt, fixat lite hemma och så, kommer iordnig här hemma mer och mer nu.. :)
Börjar bli riktigt mys nu, lite detaljer saknad iofs fortfarande men åandra sidan så är jag fortfarande nyinflyttad.. :)
Och en del saker saknas fortfarande, men de kommer, lär ju få inflyttningspresenter me, tkr jag ! :D
Som t.ex ett köksbord som står högst upp på listan just nu :) haha ! GE MIG ! :D

Har jobbat i helgen me, känns bra att komma tillbaka, å slippa tänka så mkt på hur man egentligen mår nu, förstår inte hur de kan göra ont, fortfarande.. =/ förstår inte..  De borde väl va bra nu tkr jag.. =/
Men men, jag behöver tid bara, vill inte bli så att jag stänger folk ute, ge mig tid att komma över allt på egen hand, annars blire nog bara värre tror jag.. =/ vet inte alls, ibland känns de bara som att allt man gör bara blir fel...
Jag orkar inte hur mkt som helst... :'(




Jobbade idag med, började 7 imorse.. Och de gick jätte bra att jobba. :)  haha ! som alltid, tror jag mår bra av att jobba, :D
Trivs som tusan där, och ska eventullt börja gå lite nätter med, :) ska bli kul me lite annat. :)
Jobbar imorn me, men sovmorgon, börjar 8 :)  ocj jobbar tisdag me, sen är jag ledig några dar :)
Ska tvätta på tisdag me, :) haha ! Spännande..

Idag då, efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa skulle få pengar av pappa, men han hade hunnit åka till sthlm redan, så vi får ta de i veckan ist. Behöver ju pengarna nu.. Men ingenting är som de ska.. =/
Sen åkte jag hem till Veronica, Marcus och William och fika lite. :) och prata lite. :)
Sen hem och in i duschen och hämta upp Bellabuus och åkte upp till hallen och kolla på hockey, Gimo mötte Östhammar, och Gimo vann ! :D
Klockrent ! :D Va ett ta sen jag kolla på hockey sådär, kollade mkt på hockey när jag va mkt på Ekerö.
Min kusin spela ju då.. Så de va kul och titta på de.. :) Tkr fortfarande att det är kul att titta :) hehe
Då skrek man ju halsen av sig i klacken, men de vågar man ju inte längre. :P haha


Vet inte vad man ska skriva mer, men får se vad jag hittar på nu då. Jobbar imorn, men är inte ett dugg trött nu, så får se :)
Det är ju ändå söndag idag, vilket de absolut inte känns som just nu, för att jag har jobbat och så :P
men men, haha !

Ska väl knyta mig snart tror jag, beror på om de inte händer nå annat spännande.. De visar sig..


Uppdaterar väl imorn om jag hinner, :)




God natt och sov gott !



There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback