kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

4 Mars

Heey !

Idag har jag fått mkt gjort, vart väckt imorse dock Natta ringde och väckte mig, hon ville komma över en sväng :P
Och de gjorde hon och Frida, så nu har dom sett min lägenhet :)
Sen fixade jag lite här hemma, packa upp några kartonger, så alla kartonger är urplockade, och vitrinskåpet äre instoppat i nu, mina fina glas och så, diska gjorde jag med, vilket va jäätte tråkigt, sen ringde Veronica och sa att vi skulle in till stan och handla mat till mig :D  så vi for in till Willys och handlade :D  mkt mat vart de, men har lite halv dåligt me pengar nu, men får jag bara tillbaka pengarna av Karro så löser det sig, men människan vägrar svara i telefonen, och trycker upptaget och stänger av telefonen, SKA DE VA SÅ SVÅRT ? Fattar inte, jag ställer upp och lånar ut när hon behöver, men man får inte tillbaka de, men hon kan ju fetglömma att jag tänker låta de va, jag ska ha mina pengar ! Om jag så ska åka dit och hämta dom själv ! Blir så less ! Vem kan man lita på ??!

Men som sagt så handlade jag, så nu har jag iaf mat och så :)
Fyllde frysen iaf, skafferiet vart lite halv fullt de me, men de kommer mer när jag får pengar igen :)
Men de från östhammarshem har inte vare här och fixat de grejer jag ringde om imorse, att de ska va så svårt ?
Ringde liksom imorse kl.9, och dom ha ändå inte vare här, blir tokig på folk, !
Jaja, men de finns folk till allt :P
Ska ringa och skälla på dom imorn igen ! Då du...

Annars så har jag inte gjort så mkt, va lite me Linda innan hon åkte och jobba, sen lekte jag me Bellabuus en stund, och nu sitter jag här och skriver :D
Jobbar imorn, upp tidigt, så ska lägga mig snart :)

Men skriver imorn igen :)




God natt och sov gott !



There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback