kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

31 Mars

Heey !


Det har varit en lugn dag idag, vakna av att Veronica ringde imorse. Jag va lite trött hade inte somnat förns sent på natten, fråga mig inte varför, men det är väl antagligen för många tankar som spökar i huvudet på mig just nu.
Iaf, skulle åka och fika hos Veronica men skulle ringa Telia först, och fråga vart tusan mina kanaler är någonstas !?
Pratade ju med en kille på Telia för nån vecka sen och förklarade för honom hur läget låg till osv, och han sa att jag skulle få hem en ny boxer, som skulle vara uppdaterad med de kanaler jag ville ha osv.
Men när jag ringde dit idag pratade jag med en tjej, och berättade för henne vad den här killen hade sagt tidigare.
Och hon kunde inte förtstå varför han hade sagt så, och så frågade hon om jag hade fått hem papper med koder på.
Ja, svarade jag.
Då sa hon att de var de koderna jag skulle använda, och nån ny boxer skulle jag inte behöva.
Så förklarade hon för mig vad jag skulle göra, och när det var klart så hade jag mina kanaler.
Men då är frågan, varför sa inte den där killen att jag skulle göra så, och varför ett prat om en ny boxer ? :O
Men det är ju lite mer ett bevis på att tjejer faktiskt är smartare än vad killar är ! Om jag får säga vad jag tycker !

Sen åkte jag iaf till Veronica och fikade, spelade lite kort. Och tittade på Wille när han fick katrinplommon puré :)
Det var minsann gott, och han såg jätte rolig ut, men mest söt för att han log varje gång Veronica kom med skeden :)
Awe sötast ! 5 månader om man räknar från födelsedatumet, men 2 månader om man räknar från de "riktiga" bf datumet. Då sötnosen är för tidigt född.
Men idag är han en tjock och glad liten bebis, så som det ska vara. Och jag är en stolt tant Mickan, och den lille är tant Mickans lilla stolthet :) Skäms inte när jag säger det ! <3

Efter allt mys me V och Wille, så rullade jag vidare för att hämta upp Linda, vi skulle på brandutbildning på jobbet, vilket inte gav så mkt, men senare i vår kommer det en lite mer riktig utbildning, då ska det även vara brandmän med :) Mums !
Och då ska vi tydligen få vara med och släcka någon liten brand eller liknande :)
Efter de så fikade vi lite på nedervåningen med C och J, sen åkte vi vidare hem till mig och åt lite och fikade ännu mer :P
Danne kom och hämta Linda lite senare, för hon skulle vidare till jobbet, hon går natten nu.



Efter det, så har jag mest suttit här hemma med min förbaskade tankar, lyssnat på "depp" musik, och tankarna har bara åkt runt i huvudet som en slags karusell !
Vet inte hur mkt mer jag ska orka av allt det här, det känns som att det bara blir jobbigare och jobbigare.
Och ner i vikt går jag tydligen, enligt folk omkring, men jag märker det inte så mkt själv.
Fick höra det idag av en kollega på jobbet som frågade, Hur mkt har du gått ner i vikt nu då ?
Va ? tänkte jag. Jag har ingen aning, svarade jag bara.
Då sa hon bara, för jag ser att du har gått ner en hel del.
Ska man vara glad för de eller hur ska man reagera ?
Jag menar, vet ju exakt varför jag isf går ner i vikt, och det är ju för att det psykiska inte är sådär jätte bra just nu.
Och hur kommer de bli sen, om man någongång blir "lycklig" igen. Då kommer man väl ändå gå upp i vikt igen ?
Jaja, orka bry sig.




Du, du har vare i mina tankar igen nu, =/ , tyvärr.
Kan inte sluta trots att jag så hemskt gärna vill, att du bara ska försvinna.
Men det går inte, för du är den du är. Och jag tycker om dig....
Faen ='/



Näe nu ska jag väl försöka krypa ner och sova, blir väl väckt av Veronica imorn igen :P haha !




Hörs imorn !




Good night ! ;)




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback