kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

30 Mars

Heey !

Well, today is just not my day. Fuck this shit !


Jobbade idag igen, 14-20. Försov mig imorse me, vaknade alldeles för sent och antagligen inte av klockan.
Natta ringde och väckte mig, och jag hade planerat att gå upp mkt tidigare och göra massa saker innan jobbet.
Men men, kommer väl in i en sån där period igen, då inget är som det ska, och inget är bra.
Usch, vill inte mera nu. Allt blir bara fel ändå. Och de ända jag vill just nu, ja de går inte.
Det finns en person som går runt och runt i mitt huvud hela dagarna. En person.
Och jag fattar inte hur jag kunde åka dit igen, faen. Skulle ju inte göra de. =/
Jag sa ju ifrån mig allt det där, och jag skulle inte ha något med det att göra längre.
Men det är svårt, du är ju du. Och jag vill inget hellre än att vara med dig just nu.
Men ja, faen ='/


Näej, jag orkar inte mer nu, varför ska jag vara så jäkla dum i huvudet för ?
Kunde jag inte ha låtit bli denna gång, bara sluppit få de där som kallas känslor ?
Vill ju inte ha nå med det att göra, för allt med den gör ont. Spelar ingen roll vad eller vem.
Hade ju lagt allt på hyllan och var beredd att försöka ta mig upp för stegen, ta första steget till att må bra igen.
Men det sket sig, som allt annat som har med mig att göra.
Du kom ju bara, och du va ju så fin. Du är fin.
Men jag hade lovat mig själv att inte låta det ske, för jag vill inte ha nå sånt.
Jag skulle ju bara ha kompisar nu, inget annat. För de klarar jag inte av.
Och du, du förtstod, du lyssnade, du ville också.
Det var du som ville att jag skulle komma, det var du som tog första steget, det var du. Inte jag !
Men allt bara skiter sig iaf, för att jag skiter till allt ! Jämt....
Alla är likadana, och dom kommer alltid att vara likadana, och jag kommer alltid vara den som går på fel sort.
Varför ?
Jo för att jag jämför, jämför med det som jag hade, för att det var det bästa i mitt liv.
Och att det var det enda som på riktigt betydde något. Därför jämför jag.
Du är i samma kategori, du är så lik honom på så många sätt. Därför trillade jag dit igen.
Det är läskigt, för jag vill inte.
Du är för lik honom, alldeles för lik. Och jag kommer nog att fortsätta jämföra, tyvärr.
För får jag inte det som var bäst, eller det som var allt, och som verkligen var det jag ville ha.
Så får jag väl gå på det som är närmast. Och det är väl du, skulle jag tro.
Men NEJ, inte nu, inte alls. Jag klarar det inte.......

Vill inte tänka längre.
Men kan ine sluta fundera på de, om jag hade vart annorlunda ?
Om jag gick ner i vikt, hade större bröst, hade en annan hårfärg, bytte klädstil, hade andra hobbys, hade hennes namn,
Hade du sett åt mitt håll då ?
Hade jag vare den som du tänkte på ?
Hade jag vare den som du drömmer om ?
=/




Skit samma, allt blir bara kaos iaf.
Och nej, jag vill inte egnetligen. För jag sa ifrån en bra, för att jag inte ville, inte klara av det.
Men sen kommer du, som ingenting och bara är. Förstörde alla mina planer.
Klarar inte av det här.



Nej orkar inte, ska lägga mig nu. Försöka sova lite, får se om de går. =/



I Can't Stand The Tears And The Pain Anymore....


'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback