kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

3 Mars

Heey !

Nu så, nu har jag flyttat allt, till min alldeles egna lägenhet ! :D Mitt eget ! :D
Men det är mkt små plock just nu, men de e sånt man får räkna med :) Och innan man vet ordet av så är allt klart. :)
Ska bara klaga lite till östhammars hem imorn, för har dålig värme här, och mitt köksfönster går inte att öppna, och dusch munstycket är asdåligt. ! :P
Haha, nu får dom mkt att göra, men wtf, jag ska ju inte behöva frysa heller.. =/

Det blir ett kort inlägg nu, orkar inte skriva längre, har hållt igång hela dagen och bärt saker och donat här hemma med Veronica. :)  tack för skratten hjärtat ! :D
Så nu är jag tok trött, ska sova snart så jag kan upp imorn och plocla vidare :) en kartong i taget bara :D
hehe.

Men lovar att skriva lite mer imorn när jag eventuellt har kommit iordning ordentligt :)





God natt och sov gott !

There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback