kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

28 & 29 Mars

Hellu handsomes !

Haha, jag är lite på blandat humör idag :P
Igår orkade jag inte skriva nån blogg, jobbade mellan 7 och 21 och var dödstrött när jag kom hem. :P
Haha, men sen vart jag övertrött och tyckte att alla som inte ville leka med mig va jäätte tråkiga :P
Men slog igång en film och somnade till den, vaknade nån timme efter och ställde om klockan då, sen la jag mig i sängen.
Haha, roande lördags kväll va ? :P
Faen tror jag börjar bli gammal, inget är som de brukar längre. Huah ! :P
Usch ja, de skrämmer lite, jag börjar bli gammal :P haha !
Näe nu ska jag inte tänka på de, har bättre saker att tänka på. :)
Men de tar jag inte upp nu, inte här iaf :P haha !

Idag då, ställde ju om klockan i natt när jag vaknade till, och ställde då om mobilen oxå, vilket jag inte hade behövt märkte jag imorse :P haha !
Inte tusan tänkte jag på det i natt, lite yrvaken sådär, att man inte behöver ställa om mobiler nu mer, dom ändrar ju automatiskt, vilket min gjorde så den vart framställd 2 timmar, vilken tur att jag inte skulle jobba dag idag :P haha
Då hade jag gått upp 3.30 ist för 5.30 :P haha  Och de hade då inte vart så jätte skoj ! :P
Jobbade som tur kväll så hann ställa om mig själv lite, och de va lite skönt att jobba kväll ändå :)
Börjar glida på bra nu i mitt sk. liv. Men ja de finns ju mkt kvar att ta reda på med mig själv. Och mkt kvar innan jag kan säga att det är bra. Men så är det. :)

Iaf, efter jobbet så stannade jag hos Linda och Danne och snacka lite :)  Va kaffesugen, men nej, dom skulle ju till Alunda och sola, muppar :P
Så jag fick åka hem till min ensamhet och roa mig själv :P
Satt och roade mig med att kolla på vimmel bilder från krogarna i uppsala, haha, vilket liv man kan ha ibland. Men lite roande var det allt, för vissa känner man ju igen och märker att en del går väldans mkt på krogen, speciellt en krog, People. Vilket jag inte förstår för jag har vare in där en gång, and no more. Om de inte är bättre iofs, jag va in och vände typ för fifaen hur tråkigt de va, och de va ingen planering alls. Haha, men det är ju bra att andra tycker att det är bra och tycker om de. :P
Men men, jag har aldrig vare nån riktigt krog människa, föredrar hemma fester eller ja, lite lugnare och så :)
Får se hur de blir när Linda drar med mig ut sen, hon ville se mig full sa hon, och ville se mig ha kul och roa mig, men vettefaen, vi ska bowla och dricka och så :P  Haha, ja de kan ju bli underhållande, berättar i förväg isf, så kan alla hålla sig borta :P

Jaja, nääe nu ska jag nog krypa ner, börjar bli lite trött nu. Och har typ jääätte tråkigt :P
Ska bara bränna ut singstar låtar, sen ska jag knoppa.
Skriver mer imorn, efter jobbet, gå 14-20 imorn :)



Good night ! ;)




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback