kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

27-28 Februari

Heey !

Har varit lite dålig på att uppdatera, jag vet. Men det blir så när man har mkt för sig :P
Hehe, ;P
Som sagt så skulle jag skriva papper på lägenheten i fredags och få nycklarna, men nej, de som dom sa att jag skulle ha med mig att visa upp dög visst inte för dom, faaen !
Men fick borgen papper som mamma och pappa skrev på och så ringde jag till min chef och bad henne skriva ett intyg som visar att jag jobbar på mitt jobb, hur löjligt som helst med tanke på att de stod på mitt antällningsbevis..
Man kan bli galen eller hur ? :P
Men iaf, så ska jag tillbaka på måndag med alla papper och de är bäst att de duger annars så får dom ringa till min chef, vilket min chef själv sa :)
Jag har nog världens bästa chef ! :D

Veronica och Wille va med mig dit, för vi skulle ha dumpat av mina grejer jag hade köpt på ikea och allt så i lägenheten, så att vi skulle få in barnvagnen i bak, men eftersom att de inte gick så fick vi gå runt och bära på bilbarnstolen. :P
Vi åkte in till stan iaf, började på systembolaget i stenhagen, där man va lite olaglig, men vem är inte de nu för tiden ? :P
Sen åkte vi till ikea och lämnade tillbaka tallrikarna jag köpte där, för vart lite lurad =/
Men vart iaf 500 kr rikare, och kan hitta billigare grejjer att köpa som är bra :)
Sen släppte vi av Lina vid fyra mackarna, och vi åkte vidare till polishuset för at Veronica behövde en tillfällig skylt till bilen som skulle besiktas, den andra va lite halv :P haha.
Efter de så åkte vi till gränby och kollade lite, Veronica behövde köpa lite kläder till Wille, och jag köpte upp mitt lilla sminkförråd :P 2 ögonbryns pennor, och 2 eyeliner pennor :)
Kom även på att jag hade fortfarande kvar mitt presentkort på Duka, så gick in där och kika på lite grejer som jag skulle kunna behöva, hittade en låda me massa gafflar och knivar, 6st av varje vare, så nu har jag;
Gafflar, Knivar, Stora skedar och små skedar :)
En bra början, men hittade även något att fylla vitrinskåpet med :D  Fina ölglas :)
Så jag har de mesta fixat nu, nu äre bara flytten kvar känns det som :P haha
Får hoppas på måndag nu då, hoppas hoppas hoppas hoppas !  (A)

Mot kvällen så åkte jag först hem, duschade och satte på mig lite finare kläder, sen packa sminkväskan och åkte över till Kate för att göra mig iordning inför kvällen :)
Vi vart tog fina :P haha
Sen rullade bilen mot Östervåla :) Där en ängslig Andreas väntade :) <3
Paarty, men jag va nykter jag, men hade trevligt ändå :)
Kate vart dyyyng :P Och Andreas vart la lite han me, och alla andra som va där vart också dyyyng :P
Bra kul, :D
Va hemma ganska sent men ändå lagom. :)

Dagen efter, idag, Lördag :P  Vaknade jag för ovanlighetensskull av dom i rummet breve som inte vet var sovmorgon är, och inte vet riktigt hur man pratar tyst, men somnade om lite till och från, :)
Skönt att bara ligga kvar i sängen faktiskt :D
Sen upp, vid 11.30 :P  Verkligen sovmorgon :) men skönt vare ! :D
Åt lite lunch, pratade me Kate, och åkte sedan för att jobba.
Gissa om jag hara saknat jobbet efter min "semester" uppe i Umeå ?
Jaa, !  Tycker faktiskt om mitt jobb, trivs som satan ! :D
Va skönt att komma tillbaka igen, och har saknat mina jobbarkompisar, och alla andra :)



Min snälla pappa har även fixat det sista på min bil nu, så ombesiktning på måndag och hoppas på att han går igenom, och att de inte är nå nya fel nu.. ;)

Efter jobbet vart jag totalt ner ringd av Thomas och pappa, haha. Dom ville ju ut på flurran så lilla jag, snäll som jag är, ställde upp och körde, och fick hämta dom med, så de va lika bra att jag va kvar i stan en stund efter jag körde dit dom, för Thomas ringde när jag var på väg hem, va vid hovgården så kunde vända där och åka tillbaka för att hämta dom, fyllebultarna :P  Och en Thomas klassiker, somnar innan man ens kommit ur stan liksom, haha ! :P
Men jag är van och det ör faktiskt lugnare när han sover :P haha !


Så nu sitter jag här hemma och bloggar lite, kände att jag var tvungen att uppdatera lite, eftersom att jag inte hade skrive på två dar :P
Men ska nog krypa i säng nu, ledig imorn men kan va skönt att sova ändå, sov morgon är alltid bäst :)







Så, sov gott ! Och god natt ! :)



There Is nothing else I can say..

• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback