kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 & 27 Mars

Heey !

Förlåt för att jag inte skrev igår(Torsdag) men jobbade kväll, och vart kvar med Linda på jobbet, sen när jag kom hem och skulle slå igång allt så ville inte mitt internet fungera, så de total strejkade ! :(
Lagom lack jag vart då eller, datorn var på väg att flyga ut genom balkongdörren, haha !
Även fast det inte var datorn de va fel på utan de här förbaskade mobila bredbandet :P
Men men, imorse funkade de som de skulle och de har funkat hela dagen nu med :) Så jag får väl vara nöjd då :)

Igår, jobbade jag som sagt kväll, men lekte lite med Veronica och William på förmiddagen innan jag åkte till jobbet.
Jag och V sjöng lite SingStar, hur kul som helst, och busa lite me Wille, och försökte få ner lite nya SS låtar, så vi hade lite annat att röra oss med, än bara svanska schlager hits som V nu bara har.
Och vi hitta en torrent med 300 låtar, så den har jag tankat nu och ska bränna ut, :) Ska bli kul me lite variation :)
Haha ! Men kan inte säga att de låter fint, men wtf de va bara Wille som hörde, och han kan ju inte klaga än iaf :P
Sen rullade jag till jobbet vid kvart över 14, började kl 15. Fick godis på jobbet, haha, och de va en skön kväll för engångsskull.
Vart kvar på jobbet, fast en trappa ner, där Linda skulle jobba natten, så fikade lite och pratade lite, och helt plötsligt var klockan 00, Linda jobbade faktiskt emellan så att ni inte tror att hon bara satt ner :P haha
Åkte hem sen, och som sagt så ville inte mitt internet fungera. Skit saker ! :P

Och idag, trodde Veronica att hon kunde väcka mig, men tji fick hon för jag va redan vaken, hin terrade ner mig totalt, men jag stod i duschen så hörde inte att hon hade ringt, haha ! Hon är söt hon min lilla vän :P
Åkte iaf dit senare när jag fått på mig kläder och gjort mig lagom anständig, och drack lite kaffe, spelade lite kort, mös me Wille. Åkte till bvc med Wille med, han är sjuk och har en dum hosta, och kan inte sova eller äta ordentligt pga den, så han fick nån flytande bricanyl som ska hjälpa till och vidga luftrören. Vet vad det är, för har nämligen det själv.
Bricanyl, Pulmicort och Oxis, mina astma mediciner, sen knaprar jag även allergimediciner och är beroende av nässpray, haha !
Men så äre att vara allergisk, och dessutom hatar jag, verkligen hatar jag att vara täppt i näsan, fiifaen !
Går inte alls, så då blire nässprayen, och de funkar ju ! :D
Iaf, efter bvc och apoteket så åkte vi tillbaka hem och fikade med V's pappa, som hade kommit med möbler och så, sen lagade vi lite mat, eller ja lunch, och V gjorde de inte jag :P
Pannkakor vart de, hur gott som helst ! :D
Sen vart de mera fika, och spela kort. Och allmänt prat :)
Trevlig dag om jag så får säga :)
Har lite nya kort på Wille med, lägger ut ett på honom så får ni se hur stor han har blivit :)

Sötast va ?
Tant Mickan's Stolthet, verkligen <3


Åkte hem hit sen, käka lite mat, vart hungrig igen :P
Satte mig vid msn, och kolla face och kolla lite på bdb me :)
Skicka lite sms me dig. :)

Och nu ska jag faktiskt sova, blir hel dag imorn.
7-15 och sen 16-21
Men de går bra, är van och tkr att de är kul :)
Får jobba me min lilla Linda me imorn kväll, de va ett ta sen :) hihi !

Men men..

Good night ! ;)




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback