kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

25 Mars

Heey !

Då är ännu en dag gjord, och jag lyckades ta mig igenom den oxå, dock inte så smärtfritt som man skulle kunna hoppas att det var, typiskt !
Idag, vad har lilla jag hittat på idag, jo jag vaknade upp imorse, typiskt, innan klockan dessutom.
Satte mig vid datorn en sväng, slog igång filmen jag började se igår som jag oxå lyckades somna ifrån, och såg klart på den.
Gick in och kollade på swedbank, fick reda på vad jag kommer få i lön imorn, mindre kul !
Får se hur faen man ska klara den här månaden med då, där får man för att man ska va ledig 14 dagar. Huah !
Men missförstå mig inte, jag hade kul uppe i Umeå med Kate i två veckor, de är inte det, och det va skönt att vara ledig.
Men de märks ju så bra på lönen när man är ledig en längre tid, suck.
Men förhoppningsvis så får jag tillbaka vad folk är skyldig den här månaden med, 1800:- sitter fint när man behöver handla och tanka bilen.
Så de blir inte mkt över till inredning denna månad, de får helt enkelt bli nästa månad ist, och hoppas på bättre lön då :)
Pratade med Linda gjorde jag me, spydde lite galla över ett visst ställe och vissa personer !
Pratade me syster, och Tobbe med, och även mamma och pappa. :)
Så där lättade det lite för mig, och prata me pappa om de nya sommardäcken jag måste ha nu, till mina 17".
Blir en ganska stor prislapp det där, men det är värt det med, och man får ju glida finfint i sommar med.
Får även göra det nästa vinter, då de kommer på nya däck på 15" :D haha
Uscha, mycket pengar på en liten, förlåt, stor bil, måste även byta lite saker på den, som är lite rostskadade :P
Ska även tona rutorna lite :)  Kommer bli så vacker så, min lilla bil, förlåt stora bil :P
Lite dekaler också, om de går för sig. :)

Åkte hem till Linda me, fikade lite, kollade lite på däck, på dackonline.se, hittade ett par däck som skulle passa och de va inte allt för dyr prislapp heller, så de blir till och spara lite. :)
Veronica ringde mitt i allt, så åkte dit och fikade lite med, haha, ja jag vet jag fikar mkt, men det är faktiskt bara kaffe, inga kakor eller bullar eller liknande :P
Fick träffa lille William, eller ja, stora William, med. Guu så stor han har blivit, :) Men det är bara bra.
Tant Mickan's stolthet ! :D haha. Om man kan säga så ! :D
Jag och Veronica sjöng lite SingStar med, haha, kul kul. Men de kke inte lät sådär jätte bra, men huvudsaken är att man får poäng :)
Åkte hem senare och lagade lite mat, kke var dags när man knappt hade ätit något, en macka till frukost räknas inte. :P
Lagade iordning lite korvstroganoff och skruvmakaroner, gott som satan, och mätt vart jag :)
Kollade på en jätte dålig film medans jag åt, haha, fråga mig inte varför jag kolla även fast den var dålig, men hade inte sett den förr, och har hört att man ska ge allt en chans :P
Så jag pinade mig igenom den, men satt på msn, bdb och face samtidigt. :P Jag kan faktiskt göra flera saker samtidigt ! :D
Prata lite me Veronica igen, och Bella bus, och Dig på msn :) Lyckad kväll. Eller ja, kke inte. =/
Du va liiiiite snål tkr jag :P haha !  Men de får du allt ge igen en dag.

Prata me Kate på msn me, om Han som jag inte vill nämna, och alla känslor kring det, och hur jag fortfarande älskar den förbaskade personen, men försöker att sluta, det är som om allt går på repeat, kan inte stänga av det alls.
Även fast jag inget hellre vill just nu, för jag mår inte bra utav det. Faen =/
Tankarna tar över, och där sitter man och tänker på allt, och kommer på sig själv med att det faktiskt är sant, han var mitt allt, och han var min stora kärlek, och tyvärr så älskar jag honom, fortfarande. Såren läker inte så snabbt.
20 månader är ändå 20 månader......

Näe, f*ck this s*it ! Orkar inte tänka längre.



Och vad tror ni jag lyckades med mer då, jo, igår kväll när jag låg i sängen och kollade på filmen, så vart jag akut kissnödig(haha) och sprang upp ur sängen, vilket jag inte skulle ha gjort, och vred de där förbaskade knät ur led, igen !
Faen när ska den där skiten läka som den ska, dom sa att de skulle läka igen av sig självt, för jag skulle inte behöva operera det, men börjar tvivla lite på det nu, och blir det inte bättre så ska jag tamefajn dit och få dom att operera, för det är ju inte kul att inte kunna göra alla sportaktiviteter för att man vet att blire ett felsteg så åker mitt knäfan ur led..
Men men, jag är ju van så vet hur man får tillbaka det, men faen vilken smärta det är, den går inte att beskriva.
Skriker gör man iaf, så grannarna lär ju undra om jag blir mördad här när det händer :P haha
Och blått vare i morse me, men nu börjar de gå ner sig, och nu har jag inte ont längre. Som sagt van med det :P

Nej, nu ska jag nog krypa ner under mitt kalla täcke(Bjud på värme då, snålis)och eventuellt kolla på film, som jag säkerligen kommer att somna ifrån.
Men skriver mer imorn !






Good night ! ;)




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback