kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 Mars

Heey !

Har varit ledig idag, vilket var skönt. Skulle egentligen på brandutbildning på jobbet idag, men H var sjuk så vi ska på den nästa tisdag ist. Så de var skönt att bara får vara hemma med.
Har lekt lite med Linda idag, åkte till henne och drack kaffe på förmiddagen, sen följde hon med mig hem och hjälpte mig klä om mina köksstolar :) Så nu är dom i samma färg som resterande av köket, blått :P
Ska bara måla om bordet och stolarna nu med, så blir allt fin fint :)
Ska kolla lite på andra grejer till lägenheten nu med, löning på torsdag :)
Sen ska jag beställa lite annat med, men de blir om de finns pengar kvar. :)
Det kommer bli så fint när det är klart, och då lovar jag att det kommer bilder med, på hedersord ! :D

Annars så har jag inte gjort så mkt idag, de gamla vanligt, må som skit, och bara allmänt vilja gå igenom jorden.
Men de är det vanliga de, så who cares, right ?
Tänker på dig med, och det du sa igår. Vill kunna finnas för dig, vill att du ska veta att jag finns här.
Vill kunna lära känna dig bättre, för vet att du mår dåligt, som du sa. Men förstår om du inte kan prata med mig.
Jag mår inte heller bra, men jag kämpar varje dag. För att en dag kunna må bra igen, och kunna känna att det lättar från hjärtat.
Men om de ska gå så måste du kunna lita på mig, och inte tro att jag vill finnas bara för att jag tycker om dig, som du tror.
Jo, visst tycker jag om dig, du är en underbar person det är du, men vill ha dig som min vän.
Det andra som alla kallar kärlek har jag lagt på hyllan, vet inte vad det är längre, och har tappat hoppet om det totalt.
Det sa jag till dig den där lördagen, men som sagt kommer du inte ihåg de, vi prata ganska mycket då, du och jag.
Men jag har lärt mig nu att man inte kan öppna hjärtat och prata om hur man mår med en kille som har druckit en hel del.
Tyvärr, men de va skönt för stunden, att få prata av sig med någon som förstår, eller ja du förstog då iaf.
Och kramarna visade det me, tack. Du är en fin människa.
Men förstår dig. Ska låta det va. Om det går.
Finns iaf här, om du bara skulle känna för att ta det lugnt och kolla på film, behöver inte prata, men bara umgås, så finns jag här. You know where to find me.
And you know who you are.


Pratade me min bästa Veronica för en stund sen med, du förstår mig precis hjärtat !
Är så jäkla glad att jag har dig vid min sida, och att du finns när jag behöver dig.
Det du sa idag stämmer så bra, alla sår läker inte, även fast man skulle kunna tro det.
Och såren gör fortfarande ont, mer eller mindre varje dag. Tårar kommer fortfarande när jag tänker på det.
Jag önskar att det inte var såhär. Vill inte må som jag gör nu. ='/




James Morrison featuring Nelly Furtado - Broken Strings

Let me hold you
For the last time
It’s the last chance to feel again
But you broke me

Now I can’t feel anything


When I love you
It’s so untrue
I can’t even convince myself
When I’m speaking
It’s the voice of someone else


Oh it tears me up
I tried to hold but it hurts too much
I tried to forgive but it’s not enough
To make it all okay


You can’t play on broken strings
You can’t feel anything
That your heart don’t want to feel
I can’t tell you something that ain’t real


Oh the truth hurts
A lie is worse
I can’t like it anymore
And I love you a little less than before


Oh what are we doing
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us


Running back through the fire
When there’s nothing left to save
It’s like chasing the very last train
When it’s too late


Oh it tears me up
I tried to hold but it hurts too much
I tried to forgive but it’s not enough
To make it all okay


You can’t play our broken strings
You can’t feel anything
That your heart don’t want to feel
I can’t tell you something that ain’t real


Oh the truth hurts
And lies worse
I can’t like it anymore
And I love you a little less than before


But we’re running through the fire
When there’s nothing left to say
It’s like chasing the very last train
When we both know it’s too late


You can’t play our broken strings
You can’t feel anything
That your heart don’t want to feel
I can’t tell you something that ain’t real


Oh the truth hurts
And lies worse
I can’t like it anymore
And I love you a little less than before
Oh and I love you a little less than before


Let me hold you for the last time
It’s the last chance to feel again



Näe, ska väl lägga mig i soffan och kolla på en film nu tror jag, ensam, skulle vilja att du kom och bara va sällskap.
Men förstår om du inte vill.


Skriver mer imorn, eller något.




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback