kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

23 Mars

Heey !

Yes, idag har det varit en lugn, men ändå seg dag, har tvättat typ hela dagen, och ensam dessutom, väldans tråk.
Men vad gör man inte när alla jobbar eller är i skolan, haha !
Men det gick bra, och när jag var klar med tvätten kom Natta och Tobbe förbi, vi käkade tillsammans och fikade, (invigning av mitt köksbord) haha !
Jag fixade och donade lite här hemma med, satte bl.a upp min Brynäs flagga på väggen över sängen, :)

Tyckte att det vart jätte fint ja :D
Vet att den är gammal och från '99, men har kollat lite på Brynäs hemsidan, i webshopen, och ska beställa lite nya grejer när de finns pengar till det, :)
Min Brynäs halsduk ska upp med, ska bara efterlysa den lite, för har lyckats "tappat" bort den, men tror de ligger hemma hos mamma och pappa. Ska kolla me syster imorn :)

Och jag ska knäppa kort på lägenheten snart, ska bara få iordning på de sista av allt jag ska fixa till, så jag blir nöjd, men de kommer jag lovar :)


Annars idag, så hade jag laagom tråk när Natta och Tobbe åkte, satte min vid min lilla burk och glodde lite, kollade lite på tv, pratade lite med dig på msn, och försökt fått tag på mina så kallade kompisar :P haha
Ingen verkar vilja prata med lilla mig, jo Linda ringde upp efter ett tag. :P
Efterlyser fortfarande Isabelle Amnell ! :P
Och gick även in på en sida som jag vart tipsad om, och gjorde en egen tröja, med tryck och text, haha, ska bli kul !
Och en keps på det ! :D
Och får se sen hur mkt jag kan beställa från webshopen på brynas.se :D
Kke ska lura till mig lite f-presenter därifrån när jag fyller år :P
De e ju bara ungefär 2 månader kvar nu, blir 21, haha öken ålder:P
Får se hur de blir me allt då:P

Har väl inte gjort så mkt mer som jag kan komma på just nu, tagit de lugnt bara.
Men det hade inte vare fel me lite sällis, om du bara kunde förstå.
Önska jag kunde finnas där för dig nu, vill ju det. Men vet inte hur. =/
Du vet vart jag finns iaf....

Ska väl hoppa i säng nu, ska till jobbet imorn, på min lediga dag, och gå på brandutbildning.
Haha, ska bli underhållande att se hur de går, och vad vi får göra då :P
Ja menar, börjar de brinna på kvällen t.ex då vi bara är 3 personal, och mer 24 boenden, hur fasiken ska man få ut allihop ?!
Men visst vi kör på det ! :D

Aja, ska krypa ner nu. Men skriver imorn iaf ! :D






Du,´<3


God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
Isabellel säger:

Jagt låg i min säng och sov när du ringde igår igen :P var helt slut så slockade skit tidigt igår.. så jag var inte så långt försvunnen xD

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

Simon säger:

Grattis till mig på den här dagen!:D

Skriven: - Hemsida: http://siimonn.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback