kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

21&22 Mars

Heey !

Vart inget bloggandes igår då, va alldeles för trött, uscha !
Började som sagt 8 igår morse, så klockan ringde 06.30, snooza till 06.40 :P
Upp klädde på mig och åkte till jobbet, full rulle från att jag kom dit :P
Gick av första passet kl.14, gick då in på ett utav rummen och flyttstädade där.
Lyckades ganska bra med alla luckor och lister osv, börjar kunna de där me städ nu :P
Sen efter 2 timmars städ, gick jag på mitt kvällspass kl.16 ;)
Haha, har märkt att jag inte har något liv ja, jobbar hela tiden, vet inte hur många helger i rad jag har jobbat nu, men några är det iaf :P  Men som jag säger till alla som frågar hur jag orkar, "det är pengar, och pengar behöver jag nu, och + att jag trivs på mitt jobb".  :D

Efter jobbet så stannade jag kvar och fikade lite me Linda och Nadja, och prata strunt. :)
Sen åkte jag hem, och satt i min ensamhet, det fanns absolut ingenting att göra, på en lördag liksom, Bella ville inte leka, hon låg och sov, dumma unge ! Och du va upptagen me dina förbaskade nycklar, hoho, snacka om att fatta nada ! :P
Så satt hemma och kolla lite på tv, för jag va ju ändå dödstrött men ville faen hitta på något :P
Men de vart tidigt i säng ist, och upp imorse för pappa och mamma kom med mitt köksbord :)
Glad, för nu har jag äntligen mitt köksbord, så nu ser de ut som en normalt kök :)
Mamma tog även med lite post jag hade fått hem dit. Och så fikade vi lite.
Sen skulle dom in till Uppsala för att handla massa mat, och jag gjorde iordning lite mat innan jag åkte till jobbet.
Började jobba kl.15 och jobbade till kl.21. Uscha så trött jag är även nu. Behöver sova ut lite tror jag :P
Imorn ska jag tvätta med, och hoppas på att Bellabus kommer och håller mig sällis i tvättis under dagen :)

Näe men nu ska jag nog krypa ner under täcket, innan jag somnar med datorn i knät. :)
Men imorn uppdaterar jag under dagen, för då är jag ledig :)




Du, du betyder´<3






God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback