kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

20 Mars

Heey !

Vart ett kort inlägg igår, men orkade inte skriva så mkt, även fast det är mkt tankar som går runt i mitt lilla huvud just nu.
Vet inte alls vad jag ska göra, eller vart faen jag ska ta vägen =/
Du finns ju mkt där inne, tyvärr. Vet inte ens varför man lägger ner energi, men du är en bra vän och betyder mkt för mig, du vet det bara inte än.
Har försökt säga de, men har inte vågat mig till det, vet inte varför. För du är en vän, en fin vän.
Och de äre enda jag vill ha nu, har försökt berätta för A me, men de verkar inte gå. Vill inte göra honom ledsen, men jag kan inte heller hjälpa vad jag känner nu, allt gick för fort, och de va inte meningen att de skule bli såhär, men jag är osäker vad gäller allt nu förtiden =/ vet inte hur mkt mer jag orkar som person.
Man försöker, men allt man gör blir faen bara fel hela tiden =/
Orkar inte längre, vill bara försvinna nu, vill bara bort från allt. Men ändå så har jag dom som betyder mest för mig här.
Iaf nästan alla, en som betyder mer än andra, är långt bort. För långt bort. ='/


Men de är väl så, som uttrycket säger; "Flickan fäller en tår för pojken som inte förstår."


Du, du vet inte hur mkt du betyder, de är det som är jobbigt. Vill bara skrika ut det, berätta för alla, men vågar inte, för de kommer tolkas fel. Och du kommer tolka det fel, och folk kommer bli ledsna och sårade.
Faen, varför ska de va så jobbigt just nu. Allt är bara så jävla fel nu.
Well, guess that's just life, right ? Atleast my life.



Men iaf, idag har jag jobbat som vanligt, sovmorron igen skönt, började jobba kl.14, hade pub-kväll.
Det var lyckat iaf, för dom var jätte nöjda, och de e ju kul för dom att göra nå annat mot vad dom är vana med. :)
Näe men dom var hur nöjda som helst, och de fick man höra när man skulle lägga dom.
Och de gick smärtfritt det me, trodde vi aldrig skulle va klara innan 21 men de va vi iaf :)
Det är skönt de, för så slipper man ödsla över en massa til natt-personalen.
Men kom iaf därifrån kl.21 så det va ju skönt.
Åkte hem till Linda och Danne och fikade lite, och prata. :) Trevligt.
Skickade ett sms till dig, men har inte fått svar än. =/
Du verkar inte förstå mig nu, du tror säkert nå annat än va som är.
Ändå så ger jag inga direkta tecken på att de skulle va mer, undrar bara.
Vill kunna umgås med dig, och inte få dig att tro att de skulle vara något speciellt.
Bryr mig bara, och vill ha dig nära, som en vän.


Iaf, ska nog krypa ner i kojjan nu, börjar jobba kl.8 imorn bitti, och slutar inte förns kl.21 imorn kväll, så det blir en hel-dagare, men får sov-morgon på söndag då jag jobbar kväll då med.


Hörs imorn om jag orkar skriva, om jag inte totalslocknar när jag kommer hem :P




Du finns i mina tankar, varje dag.. <'3




God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback